nie umiem zarządzać własnym życiem - czuje stagnację - jakieś rady? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » PSYCHOLOGIA » nie umiem zarządzać własnym życiem - czuje stagnację - jakieś rady?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 39 ]

Temat: nie umiem zarządzać własnym życiem - czuje stagnację - jakieś rady?

hej,
mam wrażenie, że życie mnie omija. Pracuję zdalnie od zeszłego roku i jeszcze jeżdżę do innego miasta na pewne kursy.
Od momentu kiedy mam własne mieszkanie ( odziedziczyłam je po babci kilka lat temu) a nie wynajmuję, mam wrażenie, ze jestem w jakiejś wielkiej strefie komfortu i nie mogę iść dalej z życiem. Czuje się jakbym była na emeryturze, bez celu.

Mieszkałam z rodzicami do polowy studiów, wyprowadziłam się na 2 stopniu do wynajmowanego mieszkania. Zawsze miałam dużo na głowie, rodzice pomagali mi trochę w finansowych kwestiach, ale udało mi się stanąć na nogi. Pomieszkalam tak z 2 lata w 2 wynajmowanych mieszkaniach w moim mieście i okazało się, ze odziedziczyłam mieszkanie.