hej,
mam wrażenie, że życie mnie omija. Pracuję zdalnie od zeszłego roku i jeszcze jeżdżę do innego miasta na pewne kursy.
Od momentu kiedy mam własne mieszkanie ( odziedziczyłam je po babci kilka lat temu) a nie wynajmuję, mam wrażenie, ze jestem w jakiejś wielkiej strefie komfortu i nie mogę iść dalej z życiem. Czuje się jakbym była na emeryturze, bez celu.
Mieszkałam z rodzicami do polowy studiów, wyprowadziłam się na 2 stopniu do wynajmowanego mieszkania. Zawsze miałam dużo na głowie, rodzice pomagali mi trochę w finansowych kwestiach, ale udało mi się stanąć na nogi. Pomieszkalam tak z 2 lata w 2 wynajmowanych mieszkaniach w moim mieście i okazało się, ze odziedziczyłam mieszkanie.
Jestem bardzo zadowolona, można powiedzieć, ze w obecnych czasach uprzywilejowana. Jednak ja w ogóle tego tak nie odczuwam. Pracuje od roku zdalnie, czasem wyjeżdżam na te kursy do innego miasta. Moje życie jest spokojne, tak jakbym była na emeryturze. Wyjeżdżam czasem np na zorganizowane wycieczki z młodymi ludźmi w moim wieku, takie obozy, wyjeżdżam z koleżankami max w 3 osoby, ale wracam do niczego , bez planu na następny miesiąc, tydzień, to co będę robiła po wycieczce. A koleżanki maja zaplanowany miesiąc po wyjazdach... Od dawna nie byłam w związku obecnie nie szukam nikogo. Nawet nie wiem czy chce szukać czy nie. Po prostu odeszła ze mnie ochota na bycie z kimś.
W czasie studiów i trochę po, było zupełnie inaczej. Miałam wielu znajomych, czas wypełniony po brzegi, studia, dodatkowa praca, relacje, związki, jakieś wyjazdy, a teraz mam wrażenie, ze żyje tak jakby życie młodej osoby już mnie ominęło. Ja wiem, ze są to moje wybory, ale mam wrażenie ze jednak ( subiektywnie) źle dokonuję tych wyborów.