Mam problem ze swoim facetem. Kiedy się kłócimy to dla niego jedyne wyjście to zerwanie, niby zrywa, ale potem wraca. Jest miły stara się, a jak już jest coś znowu to zachowuje się tak samo. Mam wrażenie, że ma dwie twarze. Niekiedy jest po prostu niemiły i nie chce kontaktu. Wie, że ma ze sobą problem i to spory, jest tego świadomy, ale nie chce iść na żadną terapię. Wydaje mi się, że może mieć dwubiegunówkę lub borderline, ale oczywiście nie jestem lekarzem, sama wybieram się na terapię, ale dużo czytam o tych zaburzeniach.
Wiem, że powinnam chyba sama się odciąć, ale jest to trudne. Mimo, że "zrywa" to i tak później pisze do mnie ciągle. Nie wiem co robić, wiem, że go nie zmienię, ale też nie wyobrażam sobie życia bez niego. Żyła któraś z Was w takiej relacji? Chyba mogę nazwać ją toksyczną.
Też nie jestem ekspertem, ale zagaduję, że jak ktoś po/podczas kłótni zachowuje się jak dupek, to nie musi mieć ChAD, może być po prostu dupkiem.
Tak czy siak: co zmienia powód, skoro on nie zamierza się leczyć? Będzie Ci łatwiej, jeśli pomyślisz, że "no znowu mnie rzucił, ale na pewno to wina zaburzenia"? Twoje życie będzie wyglądało tak samo, jeżeli on nie zdecyduje się czegoś z tym zrobić (ogarnąć się samodzielnie, iść na terapię, nawet niekoniecznie pod kątem Twoich diagnoz, może zwyczajnie iść "popracować nad sobą" ). A na razie z tego, co napisałaś, wynika, że on nigdzie się nie wybiera.
Mam problem ze swoim facetem. Kiedy się kłócimy to dla niego jedyne wyjście to zerwanie, niby zrywa, ale potem wraca. Jest miły stara się, a jak już jest coś znowu to zachowuje się tak samo. Mam wrażenie, że ma dwie twarze. Niekiedy jest po prostu niemiły i nie chce kontaktu. Wie, że ma ze sobą problem i to spory, jest tego świadomy, ale nie chce iść na żadną terapię. Wydaje mi się, że może mieć dwubiegunówkę lub borderline, ale oczywiście nie jestem lekarzem, sama wybieram się na terapię, ale dużo czytam o tych zaburzeniach.