Cześć... Jestem dość młoda i nie mam dużego doświadczenia w podrywaniu, randkach itd. Oczywiście byłam w kilku związkach, ale to zawsze było takie typowe.. poznawałam kogoś na uczelni albo u znajomych, później spacer, kino, kolacja i po kilku tygodniach byliśmy parą. Teraz jestem sama, poznałam fajnego faceta, który totalnie mnie onieśmiela. Na początku nie mogłam uwierzyć, że mu się podobam no ale wszystko na to wskazywało. Sęk w tym.. że nic więcej się nie stało. Nie byliśmy na randce, znamy się z pracy. Dużo rozmawialiśmy, widziałam jego spojrzenia, ale nie potoczyło się to jak we wcześniejszych relacjach. Byłam onieśmielona spojrzeniami, lubiłam z nim rozmawiać, ale to on nadawał ton naszej znajomości. Nie dlatego, że jestem sierotą i nie potrafię pokazać facetowi, że mi się podoba, ale dlatego, że on chyba taki jest. No wiem, że to niefajne, bo w jakimś sensie znaczy to, że nie traktuje mnie jako potencjalnej partnerki. Stwierdziłam, że to po prostu miły nieznaczący flirt i tyle. Uznałam, że skoro i tak moje starania nic nie zmieniają to nie będę robić nic. Bo za każdym razem gdy próbowałam się zbliżyć czułam że za bardzo się odsłaniam i że on tego nie chce. W ostatnim czasie czuję, że trzyma wobec mnie coraz większy dystans. W dodatku coraz częściej jest dla mnie po prostu uszczypliwy. Owszem zdarza mu się powiedzieć coś miłego, ale gdy ze mną rozmawia to unika mojego wzroku, a przecież pamiętam jak błyszczały mu oczy gdy rozmawialiśmy o totalnych głupotach. Albo rzuca komentarze na temat tego jak inni mężczyźni na mnie reagują, ostatnio np. stwierdził, że na mój widok odebrało facetowi mowę i zachowywał się przy mnie jak idiota. I śmiał się z niego. Może rzeczywiscie ten klient trochę się motał w czasie rozmowy, no ale nie podejrzewam, że to z uwagi na mnie. Raczej to ten kolega go zbił z tropu bo był cholernie nieprzyjemny i totalnie nieprofesjonalny. Przez tą uwagę poczułam się wtedy strasznie glupio.Zaczęłam się zastanawiać co zrobiłam nie tak, że tak zmie