Zakochałem się w przyjaciółce - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » Zakochałem się w przyjaciółce

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 5 ]

Temat: Zakochałem się w przyjaciółce

Cześć. Wiem ze temat oklepany ale mam dziwna sytuację i nie wiem jak z niej wybrnąć. Mieszkam z przyjaciółka i sie w niej zakochałem:( Juz chyba dawno ale teraz jest już grubo. Ogólnie nie mam doświadczenia jeśli chodzi o kobiety. Mianowicie chodzi o to ze podobała mi się od dawna myślałem ze cos zrobie z tego tym bardziej razem zamieszkaliśmy myślałem ze to pójdzie jakoś a stoi w miejscu. Ciężko mi sie otworzyć i mam problem z okazywaniem uczyć i wyznań. Jak teraz patrze na nasza relację jestem przekonany że kiedys tez chciała czegoś więcej lecz ja nie dzialalem i chyba zrezygnowała z tego. Co raz częściej widze jak pisze z innyni chłopakami kiedy wcześniej zajmowała się tylko moja relacja ale rozumiem bo ile można czekać a tu nic z mojej strony. Bardzo mnie to męczy bo jestem bardzo zazdrosny o nią prostu gdy jej nie widze zależy mi bardziej żeby coś zdziałać snuje tysiąc możliwości żeby zagadać o tym czy coś zadziałać a gdy juz ja zobacze mam blokade i nie umiem z nia rozmawiać na poważne tematy. Gra w podchody to juz chyba nie wchodzi w gre bo nie mam czasu raczej na to gdyz za 2 tyg wyjezdza do rodziny na miesiąc ma problemy po prostu i musi później wraca a mi sie wydaje ze jak do jej wyjazdu nic nie zrobię to juz nigdy nic nie zdziałam z nia. Kolejnym problemem jest to ze ona ma mnie za bardzo przyjaciela i jestem dla niej mega wazny a wiem ze jak nic z tego nie wyjdzie to nasza relacja z mojej strony sie pogorszy bo nie uniem tak żyć