Czuję, że mam potrzebę iść do psychoterapeuty, bo depresja męczy mnie już od lat, nie mam ochoty ani siły na nic, mam czarne myśli, czuję się wykończona, ale nie o tym tutaj. Dostałam skierowanie do psychologa, ale czas oczekiwania na nfz jest olbrzymi, można do tego czasu zwariować. Bo dostałam termin na za 10 miesięcy w środku tygodnia o 12, więc znając życie będę miała wtedy zajęcia na uczelni, więc nie ma takiej opcji
Postanowiłam więc iść prywatnie. Rozmawiałam wstępnie z panią, wydawała się być bardzo miła, koszt wizyty to 100 zł za 50 minut
Nie tak dużo, ale jak dla studenta to sporo, szczególnie, że w chwili obecnej nie mam możliwości zarabiać, bo studiuję dziennie
Moja koleżanka chodzi do psychologa raz na miesiąc i jej to bardzo pomaga, a też ma stany depresyjne oraz lękowe
Wyliczyłam sobie, że raz na miesiąc to dobre rozwiązanie, bo 100 zł miesięcznie to jeszcze nie jest najgorzej
Tylko co jeśli psycholog zasugeruje częstsze wizyty? Mam wyliczoną sumę na jedzenie i inne rzeczy. No mam oszczędności, to mogę choćby na początku iść 2 razy w miesiącu przez pierwsze kilka razy, ale co jeśli psycholog powie, że najchętniej by mnie wziąć co tydzień, bo wtedy będą najlepsze efekty? Nie rozmawiałam z tą panią o tym jeszcze (bo mam się zgłosić do niej dopiero jak wrócę do miasta studenckiego, gdyż nie prowadzi konsultacji online) i nie wiem, jak to powiedzieć- od razu mówić, że chcę jedną wizytę w miesiącu?
Gdybym była po studiach i normalnie zarabiała to bez problemu, ale ja teraz dorabiam sobie, sprzątam w hotelu za najniższą możliwą stawkę, za to się muszę jeszcze utrzymać w dużym mieście, więc zostanie mi jakiś tysiąc zł oszczędności, to nie jest dużo wbrew pozorom
Czy to ma w ogóle sens? Wydaje mi się, że lepiej iść ten raz w miesiącu niż nie chodzić wcale, ale no sama nie wiem. Moja koleżanka mi powiedziała, że jej to odpowiada
Co sądzicie? Warto spróbować?
Jak ja chodziłem na terapię to miałem dwa spotkania w tygodniu.