Czy powinienem spróbować zaprosić ją na randkę? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » Czy powinienem spróbować zaprosić ją na randkę?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 5 ]

Temat: Czy powinienem spróbować zaprosić ją na randkę?

Cześć wszystkim,
Z wykształcenia jestem fizykiem, uważam, że znam się na rzeczy, bo od lat się tym interesuję. Znam m.in wszystkie cząstki subatomowe, jednak mam mały problem gdy grupują się one w organizm, który można nazwać kobietą, która mi się podoba smile. Ale dość tych nerdowskich żartów. Otóż jak to wiele osób określa "najlepsze" lata swojego życia (tj. szkoła i studia) spędziłem na nauce. Starałem się przy tym nie zaniedbywać aż nadto relacji towarzyskich. Niestety na wyjścia z dziewczynami brakło czasu, więc w tej kwestii nie mam wiele doświadczenia. Może przejdę do sedna.

Otóż w pracy niedawno doszła do nas nowa dziewczyna. Jakieś tam głupie rozmowy itd. aż w końcu wyszło, że mamy całkiem dużo wspólnych zainteresowań. I tak wracając po pracy sobie miło gawędzimy już od kilku tygodni. Chciałbym spróbować swojego szczęścia i zaprosić ją na kawę czy jakiś spacer, bądź do kina. Ale jednak po prostu nie wiem jak. Próbowałem trochę z nią pisać i pewnie zacząłem od złej strony, bo coś się nie udało kontynuować rozmowy na What's app'ie, a drugi raz nie chcę zaczynać. Zaprosiłbym ją, ale po prostu boję się tego, że mi odmówi i będzie plotkować o mnie z innymi osobami. I w sumie to jest jedyna rzecz, która mnie powstrzymuje. Czy mieliście coś takiego? Jeśli tak to jak sobie z tym poradziliście?

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Czy powinienem spróbować zaprosić ją na randkę?