Witam, myślałem ze mnie to już nie spotka, ze za stary jestem, a jednak. Obecnie pracuje w Szwecji i poznalem ją na tinderze, popisaliśmy spotkaliśmy się porozmawiać jak byłem w kraju. I stało się, od naszego spotkania nie mogę przestać o niej myśleć, na drugie spotkanie nie było szans gdyż dwa dni później wracałem do siebie. Piszemy od tego czasu, rozmowa się klei. Jednak jak pierwszy nie zagadam to ona tez nie i nie wiem co o tym myśleć czy zagadywać czy czekać ? Jak to zrobić żeby nie wpaść w friendzone ? Wracam za kilka tygodni na dłużej do domu i jak to podtrzymać przez ten czas ? W realu daje sobie radę ze spotkaniami, ale w kwestiach komunikacji na odległość nie mam zbyt dużego doświadczenia.
A nie da się tak po prostu być sobą? Jak masz ochotę, to piszesz, jak nie masz, to sobie odpuszczasz. Piszesz o tym, o czym masz ochotę, pytasz o to, co Ciebie interesuje, śmiejesz się z tego, co Ciebie śmieszy... Masz ochotę zaczynać znajomość od opracowywania strategii i taktyki działania, czy pozwolisz, żeby sobie to płynęło? Jak masz trafić do friendzone, to znajdziesz się tam i tak, ale przynajmniej jeśli zrezygnujesz z uprawiania gierek, to stracisz mniej czasu, bo przecież wreszcie będziesz miał dosyć grania i zaczniesz być sobą.
spotkajcie się normalnie jak już będziesz na miejscu. póki co nic za bardzo nie zrobisz. Przytrzymaj ją może kilka dni bez pisania i sama się odezwie
ogólnie to ja też mało się odzywam ostatnio jeśli z kimś pisze, wolę jak On się odezwie, chociaż czasem czuje że powinnam i nawet mam ochotę ale nie wiem czemu zawsze czekam na jego pierwszą wiadomośc.
Dla mnie jest to dziwne, jakbyś jej się spodobał to raczej sama by czasami napisała do Ciebie, a nie tylko Ty musisz to robić. Ja takie osoby skreślam, skoro nie jest zainteresowana i nic od siebie nie daje to nie ma sensu tracić czasu na takie osoby. Taka obojętność wypływa od niej, napiszesz to dobrze, nie napiszesz to też dobrze.