Związek - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 5 ]

Temat: Związek

Hej. Jestem tu nowa i potrzebuję wsparcia. Nie mam żadnej przyjaciółki, której mogłabym sie zwierzyć ze swojego problemu. Mam chłopaka od prawie 2 lat. Mieszkamy 100km od siebie i w wakacje planowaliśmy razem zamieszkać. Widujemy się co weekend. Ostatnio zaczęło się między nami psuć, robi problem z każdej pierdoły typu że nie jem na co dzień nożem i widelcem i takie. Był plan żeby zamieszkać u niego w mieście, bo ja pochodzę ze wsi. Mam tutaj pracę na czas nieokreślony - jestem nauczycielką, ale wiadomo nie chcę mieszkać z rodzicami do końca życia. Ale im bliżej tego wydarzenia to ja mam coraz większe obiekcje i coraz częściej myślę, że nie powinnam się do niego przeprowadzać. Mieliśmy tam wynająć mieszkanie, on zawsze gada że jego rodzina nam pomoże. No właśnie... jego matka bardzo się we wszystko wtrąca, manipuluje nim a on sie nawet nie może tego domyślić. Niedawno zapytała go jak długo jeszcze będzie do mnie jeździł... A co ją to w ogóle obchodzi? Przecież to nie są jej sprawy! Niby jest taka miła, fajna, ale kopie między nami i wydaje mi się, że chce nas poróżnić. Miesza chłopakowi w głowie, a on jest święcie przekonany, że ona chce nam tylko pomóc.