Praca w czasie studiów? Nie wiem jak to ugryźć. - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » Praca w czasie studiów? Nie wiem jak to ugryźć.

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 8 ]

1

Temat: Praca w czasie studiów? Nie wiem jak to ugryźć.

Hej, mam 20 lat, jestem studentką na 2 roku. Mam chłopaka, z którym jestem od sześciu lat. Studiuję w mieście oddalonym od mojego rodzinnego o 180km, mój chłopak uczy się gdzie indziej, dlatego widujemy się tylko w weekendy. Nigdzie nie pracuję. Dorabiam sobie jedynie w sezonie wakacyjnym. Mam problem, ponieważ on uważa, że powinnam sobie znaleźć również coś w czasie, kiedy przyjeżdżam do domu. Sam pracuje, jednak w różnych godzinach w ciągu dnia, a nawet w nocy. Mam tyle szczęścia, że rodzice jeszcze mi pomagają, jeśli chodzi o wydatki, a nie mam ich zbyt wiele. Nie chcę podejmować pracy w ciągu roku akademickiego, ponieważ czuję że nie dam rady pogodzić tego wszystkiego. Czy to źle?

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Praca w czasie studiów? Nie wiem jak to ugryźć.

Uważam że dla chcącego nic trudnego. zawsze można znaleźć pracę na weekendy. Ja studiując dorabiam sobie. Pamiętaj że na studiach nie liczą się piątki ale zdana praca licencjacka bądź magisterska. liczy się tylko twoja wiedza a podczas rekrutacji moi koledzy którzy zdali na dwójkę lub trójkę byli traktowani tak samo jak ja mimo że zdałam na 5. Pamiętaj że osoby pracowite osiągają więcej. Dodatkowa praca poszerzy twojego horyzonty. Poznasz nowych ludzi i nabędziesz doświadczenia zawodowego. Uważam że powinnaś spróbować podjąć jakąś pracą. Poprawi to twoją sytuację ekonomiczną oraz zawodową.

3