Zacznę może od tego, że mam 22 lata. Pół roku temu skończył się pierwszy w moim życiu związek, trwający zawrotne siedem miesięcy. Uslyszalam słowa „nie czuje tego czegoś”, „to nie to”, „nie umiem Cię pokochac”. Jestem zrozpaczona, bo nawet randkując z facetami słyszałam „to nie to”. Po prostu szczerze nie rozumiem, co ze mną nie tak. Studiuję i pracuję, rozwijam się i mam swoje cele w życiu. Mam wiele zainteresowań, poświęcam im dużo czasu. Lubię sport, poezję, historie, wyskoczyć na strzelnicę, kocham motoryzację, wszelkie muzea i galerie sztuki, interesuje się tez modą, bardzo ciekawy jest tez dla mnie savoir-vivre, może to trochę dziwne.:D Nigdy nie stawiałam faceta w centrum wszechświata, zawsze miałam swoje życie poza nim, nie byłam bluszczem. Umiem wysłuchać, jestem wrażliwa na problemy innych, działam w wolontariacie. Wydaje mi się, że jestem dosc ciepła osoba, zaradna, ze coś sobą reprezentuję. Na wygląd tez nie narzekam, bardzo o siebie dbam. Od ostatniego zerwania spotykałam się z dwoma facetami. Z jednym było o krok od związku, ale stwierdził, ze NIE CZUJE CHEMII. Myślałam, ze padnę. Uprzedzając pytania: to nie było tak ze się przespaliśmy i mu się znudziłam. Po prostu z jego strony to nie to.Po tej ostatniej akcji jestem, co tu dużo mówić, załamana. Koleżanki biorą śluby, zareczaja się i żebyśmy się dobrze zrozumieli-ja nie mam mega parcia na pierścionek i slub. Ja chce po prostu kochać i być kochana. Fakt, mam spore wymagania ale dużo tez wymagam od siebie i spotykam się z ludzmi podobnymi do mnie. Odkąd zaczęłam prace jakos pourywaly mi się relacje ze znajomymi, a moja najlepsza przyjaciółka wyjechała za granice. Nie mam nawet z kim wyjść, wszystko robię sama. Poznać kogoś tez nie mam gdzie, praktycznie wcale nie poznaje teraz nowych ludzi. Mam wrażenie, ze tracę zainteresowanie czymkolwiek, ze jestem o krok od depresji. Boje się randkowac czy wejść w jakaś relacje, blokada w środku mnie mówi „Uwazasz, ze skoro tyle razy nie wyszło, to teraz wyjdzie? C