Jak w temacie. Mam 21 lat, studiuję, a mimo to nie mam i nigdy nie miałem znajomych, o dziewczynie nie mówiąc. Mimo że cały czas próbuję zagadywać, inicjować kontakt, nic to nie daje. Co zrobić?
Opowiedz coś o tych swoich próbach zagadywania. Gdzie zagadujesz, jak to wygląda, w jakich sytuacjach? Ciężko powiedzieć co możesz robić dobrze, a co możesz robić źle...
W sumie nie zastanawiałem się nigdy nad tym. Zawsze jak pojawiałem się w jakimś większym gronie osób (nowa szkoła, studia itd.) to po prostu normalnie się przedstawiałem i zagadywałem, np. pytając o coś.
Ale niestety dla ludzi jestem ostatnim wyborem. Do mnie zwracają się tylko, jeśli czegoś chcą albo kiedy w pobliżu nie ma nikogo innego. Wszyscy gdzieś wychodzą, spotykają się, a ze mną nikt nie chce...
Mam zainteresowania, poczucie humoru, jestem otwarty na ludzi, przyjaźnie nastawiony do każdego, kulturalny, miły, ale to nic nie daje.
Do obcych dziewczyn na ulicy nigdy nie zagadywałem, raczej próbowałem do koleżanek z klasy czy osób, które choć trochę znałem, ale żadna nie była zainteresowana bliższym poznaniem mnie...
skoro studiujesz, to na pewno są jakieś imprezy studenckie, w akademikach itp. Idź na taką imprezę, na pewno kogoś poznasz. Może przynieś jakiś alkohol, to szybciej wkradniesz się w towarzystwo
No, tylko najpierw musiałby mnie ktoś na taką imprezę zaprosić Nie mieszkam w akademiku, bo mam niedaleko z domu i po prostu dojeżdżam. A za alkoholem nie przepadam, choć w towarzystwie się napiję (oczywiście w niewielkich ilościach
)
jejku to nie takie trudne, imprezy też są w pubach, juwenalia, koncerty itp
Do pubów i na koncerty nie chcę chodzić sam, a juwenalia są raz na rok.
Do pubów i na koncerty nie chcę chodzić sam,
Weź mamę za rączkę pięknie podprowadzi. Dacie radę.
rakastankielia napisał/a:Do pubów i na koncerty nie chcę chodzić sam,
Weź mamę za rączkę pięknie podprowadzi. Dacie radę.