Jak poszerzyć pupę, czy istnieją ćwiczenia bez tracenia na wadze? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » PIELĘGNACJA TWARZY I CIAŁA » Jak poszerzyć pupę, czy istnieją ćwiczenia bez tracenia na wadze?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 15 ]

1 Ostatnio edytowany przez SamotnaWilczycaa (2019-04-16 21:56:44)

Temat: Jak poszerzyć pupę, czy istnieją ćwiczenia bez tracenia na wadze?

Witajcie,

Moja znajoma ostatnio poszukuje skutecznych metod, sposobow...dieta/konkretne ćwiczenia na poszerzenie pupy(bez efektu chudnięcia)
wiec  pomyślałam może wy coś doradzicie, jeżeli znacie coś, jakieś efektywne-skuteczne ćwiczenie
na poszerzenie pupy, i przy tym żeby nie schudła, to proszę dajcie znać.

"Seksapil to sprawa wnętrza kobiety. Gdyby chodziło o urodę, to wszystkie ładne kobiety byłyby seksowne,
a nie są"
"Wiem więcej niż powiem,
myślę więcej niż mówię, obserwuję więcej niż sądzisz"
Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Jak poszerzyć pupę, czy istnieją ćwiczenia bez tracenia na wadze?

Można powiększyć pupę ćwiczeniami z obciążeniem tylko to wymaga czasu, odpowiedniego treningu (przysiady, wykroki itp.) i diety na dodatnim bilansie kcal. Najlepiej pogadać z jakimś trenerem na siłowni. Ale bioder się raczej nie da poszerzyć.

3 Ostatnio edytowany przez Ela210 (2019-04-24 11:00:57)

Odp: Jak poszerzyć pupę, czy istnieją ćwiczenia bez tracenia na wadze?

chyba najszybciej wizualnie poprzez wyszczuplanie talii.
Czyli generalnie jak jest bardzo szczupła to trochę przytyć dietą i wyszczuplać talię.
jak nie ma wyrobionych mięśni pośladków to ćwiczenia też pomogą pewnie..
Ten dodatni bilans to nie może pochodzić z węglowodanów- tylko zdrowych tłuszczy, bo od węglowodanów utyje w pasie..

Ja podlewam czystą wodą
Ziarno które będzie kwiatem
I uważam na zaklęcia
Każde słowo ma swój zapach

4

Odp: Jak poszerzyć pupę, czy istnieją ćwiczenia bez tracenia na wadze?

Możesz zawsze właśnie te talie sobie zaznaczyć, ale są też właśnie te ćwiczenia by ta pupa wyglądała na bardziej okrągłą. Do tego zawsze jeszcze pozostaja spodnie, które kształtują ten owal pupki smile

"Ten, kto przed siebie idzie niczego nie traci.
Nie uciekaj przed życiem, bo Ci się to nie opłaci.?
Odp: Jak poszerzyć pupę, czy istnieją ćwiczenia bez tracenia na wadze?
kosteczka_88 napisał/a:

Możesz zawsze właśnie te talie sobie zaznaczyć, ale są też właśnie te ćwiczenia by ta pupa wyglądała na bardziej okrągłą. Do tego zawsze jeszcze pozostaja spodnie, które kształtują ten owal pupki smile

Podobno niektóre dziewczyny wstrzykuja sobie cos w pupę, by ich pupcia wygladała bardziej ponętnie.

"Seksapil to sprawa wnętrza kobiety. Gdyby chodziło o urodę, to wszystkie ładne kobiety byłyby seksowne,
a nie są"
"Wiem więcej niż powiem,
myślę więcej niż mówię, obserwuję więcej niż sądzisz"

6 Ostatnio edytowany przez Ela210 (2019-04-25 23:10:29)

Odp: Jak poszerzyć pupę, czy istnieją ćwiczenia bez tracenia na wadze?

Pewnie nie o ubiór jej chodzi, tylko o moment, gdy się bez ubioru jest.
każda figura ma jakieś wady i zalety, tak super idealna mało która jest.
jak jesteś szczuplutka, to pewnie i może nie tak kobieca, ale dziewczęca jak nimfa.
Coś za coś zawsze.

Ja podlewam czystą wodą
Ziarno które będzie kwiatem
I uważam na zaklęcia
Każde słowo ma swój zapach

7

Odp: Jak poszerzyć pupę, czy istnieją ćwiczenia bez tracenia na wadze?

Pośladki są akurat tą częścią ciała, którą skutecznie można unieść i powiększyć ćwiczeniami. Mnóstwo porad i odpowiednio dobranych zestawów znajdziesz na YouTube i ogólnie w sieci.

Regulamin Forum Netkobiety.pl - koniecznie przeczytaj smile 
Dzieląc się swoją opinią zawsze pamiętaj, że po drugiej stronie siedzi drugi człowiek. Hejt może ranić!

"Nie czyń samego siebie przedmiotem kompromisu, bo jesteś wszystkim, co masz."

8

Odp: Jak poszerzyć pupę, czy istnieją ćwiczenia bez tracenia na wadze?

Dokładnie. Z pośladkami to wiele można zdziałać. O ile oczywiście się chce i ma się odpowiednią wiedzę. I moim zdaniem też w tym przypadku to dieta ma spore znaczenie. Bez diety daleko się nie zajedzie smile U mnie na przykład nieco brakowało wiedzy odnośnie samych ćwiczeń, czy też wspomnianej diety. No, ale nieco poszukałam w internecie. Natrafiłam na bloga Michała Wrzoska i co nieco poćwiczyłam. I nawet martwy ciąg zaczęłam robić na siłowni. Mega ciężkie ćwiczenie. Ale efektu, powoli, bo powoli, ale zaczynają być widoczne smile

[tu był nieregulaminowy link - został usunięty przez moderację]

9 Ostatnio edytowany przez niepodobna (2019-05-28 21:42:41)

Odp: Jak poszerzyć pupę, czy istnieją ćwiczenia bez tracenia na wadze?

Ćwiczenia siłowe, połączenie dużych obciążęń budujących mięśnie i małych, które tylko je "pompują". Jeśli chcesz pupę poszerzyć, a więc rozbudować również z boku, to wszelkie ćwiczenia na pośladkowy średni i mały, sprawdź temat "hip dips", których być może nie masz, ale ćwiczenia, które mają za zadanie to zniwelować, działają na te mięśnie.
Możesz zobaczyć kanały trenerskie na youtube: Fit Couple, Dźwigaj Dziewczyno, Chloe Ting... Jest też dużo trenerów tłumaczących od podstaw ćwiczenia siłowe, jak je poprawnie wykonywać, np mi się podoba, jak to robi Łukasz Raróg (Athletic Mind).
No i żeby zbudować mięśnie, nie możesz być na deficycie kalorycznym - podstawa.

"[...]po raz kolejny upewniłem się w od dawna nurtującej mnie idei, iż życie składać się też może z kilku zdań. Kilka zdań może krążyć wokół ciebie przez całe życie. Od czasu do czasu będą ci je przypominali najzupełniej przypadkowi rozmówcy. Przeczytasz je w codziennej gazecie, w przypadkowo otwartej powieści. Reszta zaś - wszystko, co powiesz i usłyszysz - będą to wariacje na ich temat."

10

Odp: Jak poszerzyć pupę, czy istnieją ćwiczenia bez tracenia na wadze?
SamotnaWilczycaa napisał/a:

Witajcie,

Moja znajoma ostatnio poszukuje skutecznych metod, sposobow...dieta/konkretne ćwiczenia na poszerzenie pupy(bez efektu chudnięcia)
wiec  pomyślałam może wy coś doradzicie, jeżeli znacie coś, jakieś efektywne-skuteczne ćwiczenie
na poszerzenie pupy, i przy tym żeby nie schudła, to proszę dajcie znać.

1. Przysiady ze sztangą.
2. Przysiady bułgarskie z hantelkami.
3. Hip thrust ze sztangą będąc opartym o ławeczkę.
4. Martwy ciąg.

"Jesteśmy marionetkami tańczącymi na sznurkach tych, którzy żyli przed nami, a pewnego dnia nasze dzieci przejmą po nas sznurki i będą tańczyły zamiast nas."

11 Ostatnio edytowany przez niepodobna (2019-05-29 20:31:00)

Odp: Jak poszerzyć pupę, czy istnieją ćwiczenia bez tracenia na wadze?
Mordimer napisał/a:
SamotnaWilczycaa napisał/a:

Witajcie,

Moja znajoma ostatnio poszukuje skutecznych metod, sposobow...dieta/konkretne ćwiczenia na poszerzenie pupy(bez efektu chudnięcia)
wiec  pomyślałam może wy coś doradzicie, jeżeli znacie coś, jakieś efektywne-skuteczne ćwiczenie
na poszerzenie pupy, i przy tym żeby nie schudła, to proszę dajcie znać.

1. Przysiady ze sztangą.
2. Przysiady bułgarskie z hantelkami.
3. Hip thrust ze sztangą będąc opartym o ławeczkę.
4. Martwy ciąg.

Z tymi przysiadami ze sztangą to bym była ostrożna. Po pierwsze, nie jest to wcale podstawowe ćwiczenie na tyłek, a tylko wspomagające, w większym stopniu angażuje czwórki uda niż pośladki, szczególnie u osób, które zaczynają ćwiczyć. Po drugie, dużo ludzi nie wykonuje przysiadów poprawnie, ma problem z poczuciem w nich pośladków, przy dołożonym obciążeniu uda jeszcze bardziej pracują - a kobiety przeważnie nie chcą ich rozbudowywać.
Przysiady można robić, ale jako uzupełnienie, bo podstawą jednak powinny być ćwiczenia izolowane.

Hip thrust to faktycznie potęga wśród ćwiczeń na pośladki.

Autorka chce jednak efektu poszerzenia? Więc myślę, że oprócz tego, co piszesz powinna zastosować ćwiczenia angażujące "boki", maszyna na odwodziciele na siłowni, albo ćwiczenia naśladujące ją w domu, odwodzenia nogi w bok z ciężarkiem, unoszenie nogi w leżeniu na boku z obciążeniem na biodrze, różne ćwiczenia z gumami, monster walk z mocną gumą... Jest trochę możliwości.

"[...]po raz kolejny upewniłem się w od dawna nurtującej mnie idei, iż życie składać się też może z kilku zdań. Kilka zdań może krążyć wokół ciebie przez całe życie. Od czasu do czasu będą ci je przypominali najzupełniej przypadkowi rozmówcy. Przeczytasz je w codziennej gazecie, w przypadkowo otwartej powieści. Reszta zaś - wszystko, co powiesz i usłyszysz - będą to wariacje na ich temat."

12

Odp: Jak poszerzyć pupę, czy istnieją ćwiczenia bez tracenia na wadze?
niepodobna napisał/a:
Mordimer napisał/a:
SamotnaWilczycaa napisał/a:

Witajcie,

Moja znajoma ostatnio poszukuje skutecznych metod, sposobow...dieta/konkretne ćwiczenia na poszerzenie pupy(bez efektu chudnięcia)
wiec  pomyślałam może wy coś doradzicie, jeżeli znacie coś, jakieś efektywne-skuteczne ćwiczenie
na poszerzenie pupy, i przy tym żeby nie schudła, to proszę dajcie znać.

1. Przysiady ze sztangą.
2. Przysiady bułgarskie z hantelkami.
3. Hip thrust ze sztangą będąc opartym o ławeczkę.
4. Martwy ciąg.

Z tymi przysiadami ze sztangą to bym była ostrożna. Po pierwsze, nie jest to wcale podstawowe ćwiczenie na tyłek, a tylko wspomagające, w większym stopniu angażuje czwórki uda niż pośladki, szczególnie u osób, które zaczynają ćwiczyć. Po drugie, dużo ludzi nie wykonuje przysiadów poprawnie, ma problem z poczuciem w nich pośladków, przy dołożonym obciążeniu uda jeszcze bardziej pracują - a kobiety przeważnie nie chcą ich rozbudowywać.
Przysiady można robić, ale jako uzupełnienie, bo podstawą jednak powinny być ćwiczenia izolowane.

Hip thrust to faktycznie potęga wśród ćwiczeń na pośladki.

Autorka chce jednak efektu poszerzenia? Więc myślę, że oprócz tego, co piszesz powinna zastosować ćwiczenia angażujące "boki", maszyna na odwodziciele na siłowni, albo ćwiczenia naśladujące ją w domu, odwodzenia nogi w bok z ciężarkiem, unoszenie nogi w leżeniu na boku z obciążeniem na biodrze, różne ćwiczenia z gumami, monster walk z mocną gumą... Jest trochę możliwości.

To prawda mało osób umie robić prawidłowo przysiady. A to uciekają kolana do środka a to pięty są odrywane albo pojawia się butt wink. Jednak przy odpowiedniej technice można angażować pośladki. Skoro jednak nie to przysiady bułgarskie powinny wystarczyć. Pośladki trzeba uderzać pod różnymi kątami i tak jak mówisz dobre tutaj są różne gumy oporowe i odwodzenia nogi. Hip thrust to podstawa. Jeśli chodzi o boki to bardzo dobry jest taki plan :

1. Unoszenie nogi do tyłu

W pozycji stojącej oprzyj dłonie na biodrach. Przenieś ciężar ciała na jedna nogę i lekko ugnij kolano. Mocno napnij pośladki i podnieś wyprostowana nogę w tył. Wróc do pozycji wyjściowej i wykonaj ćwiczenie na druga nogę.

2. Przysiad z kopnięciem

Stań w rozkroku, trochę szerszym niż biodra. Wykonaj półprzysiad tak, aby kolana nie wyprzedzały stóp. Ręce ugięte, z przodu. Prostuj kolana z jednoczesnym kopnięciem nogi w przód. Wróć do pozycji wyjściowej. Powtórz na druga nogę.

3. Unoszenie nogi do tyłu w opadzie tułowia

Wykonaj opad tułowia, opierając się o krzesło. Unieś nogę w tył, mocno napinając pośladek, i powróć do pozycji wyjściowej, ciągnąc kolano pod brzuch. Równocześnie nogą stojąco na podłodze staraj się wykonać przysiad. Zmień nogę i powtórz ćwiczenie.

4. Jaskółka

Stojąc oprzyj się na udzie, lekko ugnij nogę w kolanie. Trzymając proste plecy, staraj się podnieść wyprostowana nogę do poziomu. Zmień nogę i powtórz ćwiczenie.

5. Wchodzenie na podest z unoszeniem kolana do góry

Wejdź na schodek lub inne podwyższenie, ze wspięciem na palce, podnosząc ugiętą nogę do góry. Równocześnie podnieś ręce do góry. Napinaj pośladek. Powtórz dla drugiej nogi.

6. Wznosy nogi w klęku podpartym

Uklęknij na podłodze i oprzyj tułów na przedramionach. Ciało powinno tworzyć linię prostą. Kolana i łokcie ugięte pod katem prostym. Unieś w górę nogę prosta i mocno napnij pośladek. Zatrzymaj w tej pozycji na chwile, a następnie powróć do pozycji wyjściowej i powtórz na druga nogę.

7. Krzyżowanie nóg w klęku podpartym

Uklęknij na podłodze i oprzyj tułów na przedramionach. Ciało powinno tworzyć linię prostą. Kolana i łokcie ugięte pod katem prostym. Unieś nogę do poziomu bioder, mocno napinając pośladek, a następnie przenieś ja w bok, daleko za kolano drugiej nogi, i dotknij stopa podłoża, napnij mocno pośladek i wróć do pozycji klęku podpartego. Zmień nogę i powtórz.

8. Unoszenie bioder

Połóż się na plecach. Ugnij kolana i ułóż ręce wzdłuż ciała. Rozluźnij mięsnie szyi, wzrok skieruj w górę. Mocno napnij pośladki i unieś biodra nad podłoże, wytrzymaj chwile w tej pozycji, następnie wolno opuść biodra. Powtórz ćwiczenie.

9. Unoszenie bioder z wyprostowana noga

Połóż się na plecach. Ugnij kolana i ułóż ręce wzdłuż ciała. Wzrok skieruj w góre. Mocno napnij pośladki i unieś biodra nad podłoże. Wyprostuj jedna nogę i unieś biodra maksymalnie w górę. Wróć do pozycji wyjściowej. Zmień nogę i powtórz ćwiczenie.

10. Przesuwanie nogi w leżeniu na bok

Połóż się na boku i podeprzyj na przedramieniu. Lekko zegnij w kolanie nogę pozostała na podłożu, natomiast górną wyprostuj i unieś równolegle do podłoża. Przesuń ja najbardziej w przód. Wstrzymaj chwilę. Mocno napinając pośladki, prowadź ja jak najdalej w tył. Powtórz ćwiczenie.

"Jesteśmy marionetkami tańczącymi na sznurkach tych, którzy żyli przed nami, a pewnego dnia nasze dzieci przejmą po nas sznurki i będą tańczyły zamiast nas."
Odp: Jak poszerzyć pupę, czy istnieją ćwiczenia bez tracenia na wadze?
Mordimer napisał/a:
niepodobna napisał/a:
Mordimer napisał/a:

1. Przysiady ze sztangą.
2. Przysiady bułgarskie z hantelkami.
3. Hip thrust ze sztangą będąc opartym o ławeczkę.
4. Martwy ciąg.

Z tymi przysiadami ze sztangą to bym była ostrożna. Po pierwsze, nie jest to wcale podstawowe ćwiczenie na tyłek, a tylko wspomagające, w większym stopniu angażuje czwórki uda niż pośladki, szczególnie u osób, które zaczynają ćwiczyć. Po drugie, dużo ludzi nie wykonuje przysiadów poprawnie, ma problem z poczuciem w nich pośladków, przy dołożonym obciążeniu uda jeszcze bardziej pracują - a kobiety przeważnie nie chcą ich rozbudowywać.
Przysiady można robić, ale jako uzupełnienie, bo podstawą jednak powinny być ćwiczenia izolowane.

Hip thrust to faktycznie potęga wśród ćwiczeń na pośladki.

Autorka chce jednak efektu poszerzenia? Więc myślę, że oprócz tego, co piszesz powinna zastosować ćwiczenia angażujące "boki", maszyna na odwodziciele na siłowni, albo ćwiczenia naśladujące ją w domu, odwodzenia nogi w bok z ciężarkiem, unoszenie nogi w leżeniu na boku z obciążeniem na biodrze, różne ćwiczenia z gumami, monster walk z mocną gumą... Jest trochę możliwości.

To prawda mało osób umie robić prawidłowo przysiady. A to uciekają kolana do środka a to pięty są odrywane albo pojawia się butt wink. Jednak przy odpowiedniej technice można angażować pośladki. Skoro jednak nie to przysiady bułgarskie powinny wystarczyć. Pośladki trzeba uderzać pod różnymi kątami i tak jak mówisz dobre tutaj są różne gumy oporowe i odwodzenia nogi. Hip thrust to podstawa. Jeśli chodzi o boki to bardzo dobry jest taki plan :

1. Unoszenie nogi do tyłu

W pozycji stojącej oprzyj dłonie na biodrach. Przenieś ciężar ciała na jedna nogę i lekko ugnij kolano. Mocno napnij pośladki i podnieś wyprostowana nogę w tył. Wróc do pozycji wyjściowej i wykonaj ćwiczenie na druga nogę.

2. Przysiad z kopnięciem

Stań w rozkroku, trochę szerszym niż biodra. Wykonaj półprzysiad tak, aby kolana nie wyprzedzały stóp. Ręce ugięte, z przodu. Prostuj kolana z jednoczesnym kopnięciem nogi w przód. Wróć do pozycji wyjściowej. Powtórz na druga nogę.

3. Unoszenie nogi do tyłu w opadzie tułowia

Wykonaj opad tułowia, opierając się o krzesło. Unieś nogę w tył, mocno napinając pośladek, i powróć do pozycji wyjściowej, ciągnąc kolano pod brzuch. Równocześnie nogą stojąco na podłodze staraj się wykonać przysiad. Zmień nogę i powtórz ćwiczenie.

4. Jaskółka

Stojąc oprzyj się na udzie, lekko ugnij nogę w kolanie. Trzymając proste plecy, staraj się podnieść wyprostowana nogę do poziomu. Zmień nogę i powtórz ćwiczenie.

5. Wchodzenie na podest z unoszeniem kolana do góry

Wejdź na schodek lub inne podwyższenie, ze wspięciem na palce, podnosząc ugiętą nogę do góry. Równocześnie podnieś ręce do góry. Napinaj pośladek. Powtórz dla drugiej nogi.

6. Wznosy nogi w klęku podpartym

Uklęknij na podłodze i oprzyj tułów na przedramionach. Ciało powinno tworzyć linię prostą. Kolana i łokcie ugięte pod katem prostym. Unieś w górę nogę prosta i mocno napnij pośladek. Zatrzymaj w tej pozycji na chwile, a następnie powróć do pozycji wyjściowej i powtórz na druga nogę.

7. Krzyżowanie nóg w klęku podpartym

Uklęknij na podłodze i oprzyj tułów na przedramionach. Ciało powinno tworzyć linię prostą. Kolana i łokcie ugięte pod katem prostym. Unieś nogę do poziomu bioder, mocno napinając pośladek, a następnie przenieś ja w bok, daleko za kolano drugiej nogi, i dotknij stopa podłoża, napnij mocno pośladek i wróć do pozycji klęku podpartego. Zmień nogę i powtórz.

8. Unoszenie bioder

Połóż się na plecach. Ugnij kolana i ułóż ręce wzdłuż ciała. Rozluźnij mięsnie szyi, wzrok skieruj w górę. Mocno napnij pośladki i unieś biodra nad podłoże, wytrzymaj chwile w tej pozycji, następnie wolno opuść biodra. Powtórz ćwiczenie.

9. Unoszenie bioder z wyprostowana noga

Połóż się na plecach. Ugnij kolana i ułóż ręce wzdłuż ciała. Wzrok skieruj w góre. Mocno napnij pośladki i unieś biodra nad podłoże. Wyprostuj jedna nogę i unieś biodra maksymalnie w górę. Wróć do pozycji wyjściowej. Zmień nogę i powtórz ćwiczenie.

10. Przesuwanie nogi w leżeniu na bok

Połóż się na boku i podeprzyj na przedramieniu. Lekko zegnij w kolanie nogę pozostała na podłożu, natomiast górną wyprostuj i unieś równolegle do podłoża. Przesuń ja najbardziej w przód. Wstrzymaj chwilę. Mocno napinając pośladki, prowadź ja jak najdalej w tył. Powtórz ćwiczenie.

Dzięki, a co do tego warto jeść?

"Seksapil to sprawa wnętrza kobiety. Gdyby chodziło o urodę, to wszystkie ładne kobiety byłyby seksowne,
a nie są"
"Wiem więcej niż powiem,
myślę więcej niż mówię, obserwuję więcej niż sądzisz"

14

Odp: Jak poszerzyć pupę, czy istnieją ćwiczenia bez tracenia na wadze?

Tez mi sie obilo o uszy wstrzykiwanie czegoś w te okolice w celu wymodelowania.

15

Odp: Jak poszerzyć pupę, czy istnieją ćwiczenia bez tracenia na wadze?

Jeśli chcesz przyspieszyć efekty, to warto na kostki nałożyć obciążenie (są takie specjalne taśmy do zapięcia wokół tej części ciała, na której w danym momencie skupisz uwagę, przy pracy nad pośladkami kostki są najlepsze) lub ćwiczyć z taśmą oporową - najpierw wybrać słabszą, a z czasem zwiększać opór.

Regulamin Forum Netkobiety.pl - koniecznie przeczytaj smile 
Dzieląc się swoją opinią zawsze pamiętaj, że po drugiej stronie siedzi drugi człowiek. Hejt może ranić!

"Nie czyń samego siebie przedmiotem kompromisu, bo jesteś wszystkim, co masz."

Posty [ 15 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Forum Kobiet » PIELĘGNACJA TWARZY I CIAŁA » Jak poszerzyć pupę, czy istnieją ćwiczenia bez tracenia na wadze?

Zobacz popularne tematy :

Mapa strony - Archiwum | Regulamin | Polityka Prywatności



© www.netkobiety.pl 2007-2018