Nie bardzo wiem jeszcze jak się poruszać po tym forum.Ale wydaje mi się tu sympatycznie.Mam 28 lat , trochę śpiewam jestem po studiach pedagogicznych .Nie pracuje na razie przez choroba.Chciałabym się tu uczyć bronić swoich opini , bo jeszcze tego nie zrobiła..I z chęcią poznam nowych znajomych.Dobry wieczór jeszcze raz...
Wakacje się skończyły. Moja 18 -latka zajęta nauką, a ja spędzam wieczory z książką lub przed TV. Jesienią coraz więcej czasu wszyscy spędzamy w domu. Może warto poznać kogoś interesującego z kim można porozmawiać o radościach i problemach swojego życia i nie tylko o tym. Chętnie porozmawiam z miłym mężczyzną, samotnym tatą. Chętnie też posłucham zwierzeń innych mam, tych samotnych i tych w szczęśliwych związkach, bo nic tak nie buduje jak radość innych. Pozdrawiam cieplutko w ten chyba ostatni słoneczny dzień tej jesieni. Piszcie Kochani. Wysyłajcie swoje maile, bo tylko w nich będziemy podawać swoje numery telefonów.
Hej Mami 17 a czy Ty masz coś co lubisz? Dziękuje że odpisałaś.Czy masz ochotę porozmawiać.Ja zjadłam dobrą - niedobrą tortille .I mam zamiar zasiasc z gorąca herbatka ...
Mami17 nie powtarzaj tego samego wątku w innych tematach. Masz żonę szukasz kochanki to zły adres.
Mami17 nie powtarzaj tego samego wątku w innych tematach. Masz żonę szukasz kochanki to zły adres.
Jak kobieta może mieć żonę, zastanów się. Szukam ludzi do pogadania, to nie są portale matrymonialne, aby szukać mężów, kochanków czy innych tego typu związków.
Wpisałam tekst tam gdzie można z ludźmi pogadać i chyba nic w tym złego.
Authority tu można znaleźć przyjaciół i tyle do Ciebie
6 2018-10-05 22:24:22 Ostatnio edytowany przez Mami17 (2018-10-05 23:32:20)
Hej Mami 17 a czy Ty masz coś co lubisz? Dziękuje że odpisałaś.Czy masz ochotę porozmawiać.Ja zjadłam dobrą - niedobrą tortille .I mam zamiar zasiasc z gorąca herbatka ...
Hej Sahara 90,
Co do moich zainteresowań to mam ich kilka.
Co do jedzonka... to zjadłam właśnie pyszne ptasie mleczko caffe latte