Informowanie o ślubie dalszych członków rodziny - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » WIECZÓR PANIEŃSKI, ŚLUB, WESELE » Informowanie o ślubie dalszych członków rodziny

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 7 ]

Temat: Informowanie o ślubie dalszych członków rodziny

Dzieki za porady. Jeśli chodzi o sprawy społeczne to jestem laikiem.
Mam małą dalszą rodzinę. Moja mama powiedziała mi że mam cioci nie wspominać o ślubie brata. Zastanawiam czy tak można nie mówić o ślubie brata w rodzinie. O ile przy dużej rodzinie jeszcze zrozumiem że wszystkich się nie zaprosi ale przy małej.
Z tego co wiem o ślubie to ma być kameralne grono najbliższych. Tak samo obiad. Ślub to w urzędzie stanu cywilnego.

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Informowanie o ślubie dalszych członków rodziny

Skoro brat nie chce powiadomić cioci to się nie wtrącaj.

3

Zawsze mi się wydawało, że o ślubie informują Państwo młodzi.

Wcale się nie boję, że mnie podepczą. Podeptana trawa staje się ścieżką. Błaga Dimitrowa

4

widocznie ciocia z jakiegos powodu jest persona non grata. Zreszta nie kazdy ma ochote lub mozliwosci zapraszac cala rodzine, chocby najmniejsza.  Na moim ślubie cywilnym więcej było przyjaciół i znajomych, niż rodziny. Żadnych ciotek, wujkow i pociotkow ani nawet dziadków z ktorymi praktycznie w ogole nie mialam kontaktu.

5

Mój były nie chciał zaprosić ludzi, którzy go nie znają. Gdy planowaliśmy wesele, powiedział że nie zaprosi rodziny, która nie wie kim on jest z zawodu.

Nie moja wina, że akurat zapomniałam że jest inżynierem.

Tak się rozstaliśmy.

6

slodkakicia6 napisał/a: