Czy jest jakiś zasiłek dla osoby z lekkim stopniem niepełnosprawności? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » PRAWO , ODSZKODOWANIA , FINANSE , UBEZPIECZENIA » Czy jest jakiś zasiłek dla osoby z lekkim stopniem niepełnosprawności?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 17 ]

Temat: Czy jest jakiś zasiłek dla osoby z lekkim stopniem niepełnosprawności?

Witajcie smile
Mieszkam z chłopakiem, mamy po 22 lata. Oboje się uczymy, ja studiuję, on uczy się weekendowo i pracował dorywczo.
Ja dostaję pieniądze od rodziców i uzyskuję stypendium naukowe (500zł) na opłacenie mieszkania. Tak wyglądało to jeszcze dwa miesiące temu.
Chłopak ma orzeczenie o lekkim stopniu niepełnosprawności ze stopniem 02-P z tytułu nerwicy od dzieciństwa, która utrudnia pracę. Mimo wszystko gdzieś się łapał za fizyczną robotę i łączyliśmy koniec z końcem.
Dwa miesiące temu padło podejrzenie nowotworu u mojego chłopaka. Miesiąc temu wycięto mu węzeł chłonny i zakazano pracy fizycznej na okres pół roku. Praca fizyczna to jedyna praca, z którą chłopak daje sobie radę. Wszelkie call center, praca z ludźmi odpadają przez nerwicę, która daje w takich sytuacjach objawy fizyczne typu wymioty, drgawki i biegunka.
O ile z mojej strony nie ma problemu finansowego, w tej chwili z mojego nędznego stypendium musimy się żywić przez cały miesiąc, a do tego dochodzi pies, rachunki, środki czystości. Rodzice chłopaka są w stanie pomóc mu tylko z opłaceniem czynszu.
Stąd moje pytanie: czy w opisanej sytuacji jest jakikolwiek zasiłek, na który chłopak ma szansę lub jakakolwiek inna pomoc?

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Czy jest jakiś zasiłek dla osoby z lekkim stopniem niepełnosprawności?