Barti-Tylko jedno jest pewne ... znajdziecie na Youtube
miłosny kawałek, moje własne wykonanie..
Zapraszam do przesłuchania i ocenki, bardzo mi zależy..
Z góry dziękuję
Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!
Forum Kobiet » Debiuty literackie - artykuły, opowiadania Netkobietek » Chciałbym się podzielić swoją muzyką..
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Barti-Tylko jedno jest pewne ... znajdziecie na Youtube
miłosny kawałek, moje własne wykonanie..
Zapraszam do przesłuchania i ocenki, bardzo mi zależy..
Z góry dziękuję
Przepraszam, ale przeszkadza mi seplenienie, przez to nie słyszę muzyki. Czy możesz zapodać sam tekst?
Przepraszam, ale przeszkadza mi seplenienie, przez to nie słyszę muzyki. Czy możesz zapodać sam tekst?
Autor raczej nie sepleni.Ale przeciąga i źle akcentuje.Pewnie dlatego trudno zrozumieć tekst.Nie znam się na hiphopie-być może tak się to właśnie śpiewa.
Autor śpiewa z playbacku-wyraźnie nie zgrywa artykulacja (bo w sumie o śpiewaniu tu trudno mówić) z tym co oglądamy
No i ja nie lubię tej przesadzonej gestykulacji-ale to pewnie też wpisane w stylistykę.
Rapujesz obok muzyki a nie razem z nią, i to mnie najbardziej razi. A to w sumie rap jest...:-(
Poza tym nie jest najgorzej :-) Podkład moze być, głos nie drażni.
Gorzej, że przesłuchałem drugi Twój kawałek na yt i jest taki sam :-( Nie wyłapałem różnic.
Ale szacunek za odwagę, chłopie! Trzeba mieć jaja, żeby wystawić się na ocenę pod własnym nazwiskiem i wizerunkiem. Powodzenia.
Summerka napisał/a:Przepraszam, ale przeszkadza mi seplenienie, przez to nie słyszę muzyki. Czy możesz zapodać sam tekst?
Autor raczej nie sepleni.Ale przeciąga i źle akcentuje.Pewnie dlatego trudno zrozumieć tekst.Nie znam się na hiphopie-być może tak się to właśnie śpiewa.
Autor śpiewa z playbacku-wyraźnie nie zgrywa artykulacja (bo w sumie o śpiewaniu tu trudno mówić) z tym co oglądamy