Witam na forum, jest to mój pierwszy post. Bardzo proszę o pomoc, ponieważ kompletnie nie wiem co mam robić. Ale od początku.
Zaraz na początku tego roku poznałem dziewczynę, jest ona młodsza ode mnie (mam 21 lat, ona 20). Miałem jeszcze wtedy konto na jednym z portali randkowych i to ona pierwsza do mnie napisała. Od razu tego samego dnia dała mi swój numer telefonu, pisaliśmy codziennie, ona sama nawet do mnie często dzwoniła. Już po kilka dniach to ona pierwsza zaczęła mnie obdarzać czułościami (buziaki w sms-ach, czułe słówka itp). Nawet mnie się zapytała, czy chcę mieć z nią dziecko. Jednak po jakichś 2 tygodniach gdy z nią pisałem dostałem sms o treści: "Chłopie, ona jest zajęta, zostaw ją". Przeżyłem niezłe zaskoczenie, wytłumaczyła mi że to jej brat robił sobie jaja, faktycznie ma młodszego brata więc na początku uwierzyłem w to. Po jakimś miesiącu doszło do spotkania między nami, dzieli nas jakieś 120 km, a ja studiuję, ona chodziła wtedy do szkoły. Na spotkaniu to ona pierwsza zainicjowała dotyk, przytulała się do mnie, łapała mnie za rękę jak spacerowaliśmy, całusy, nawet trochę pieszczot było. Ale żeby nie było za pięknie, od tej pory zaczęło się sypać... Ona do kogoś dzwoniła podczas spotkania. Gdy patrzyła w telefon dyskretnie podejrzałem listę ostatnich połączeń i jeden zwrócił moją szczególną uwagę, był podpisany "Kotek :*" i to wcale nie o mnie chodziło. Mówiła, że rozmawiała z bratem... Jak z nią rozmawiałem, to dopiero mi powiedziała że to jej były pisał do mnie tego sms-a, żebym się od niej odczepił. Na spotkaniu mi mówiła, że niedawno przede mną była w związku przez 3 lata z jakimś kolesiem, później się dowiecie czemu to jest istotne. Potem rozjechaliśmy się do domów. Po kilku dniach jeszcze mniej ciekawie się zrobiło. Okazało się, że jej były chłopak nocuje u niej w domu. Proponowałem jej pomoc, że może wezwę policję bo ona nie życzyła sobie jego obecności i się go boi, rzekomo jej rodzice bardzo go lubią. Proponowałem nawet, że może jakoś ją p