Cześć Wszystkim. Piszę z następującym problemem - nie umiem poradzić sobie z problemami i cieszyć się życiem, codziennie czuję się potwornie przybita. Będę wdzięczna za przeczytanie i jakieś rozsądne rady
Mam 24 lata, za pół roku będę bronić mgr z ochrony środowiska, studiuję dziennie. Studia wybrałam ze strachu. Bałam się, że nie dam rady finansowo utrzymać się sama w Warszawie ( opłacenie mieszkania i wyżywienia), a wiedziałam,że ten kierunek skończę bez wysiłku, że będę mogła dorabiać sobie, bo w stolicy jest dużo pracy dla studentów, a w najgorszym wypadku będę mogła pomieszkać kątem u Babci. No więc kierunek jest totalnie bez przyszłości, ja męczę się na nim od samego początku. Dziś bym poszła na programowanie, na stomatologię albo lingwistykę stosowaną. Konkretny zawód, który by mnie interesował i dał chleb.
Pracuję w korpo w finansach, praca jest potwornie nudna, ale dopóki nie obronię się, nie chcę jej zmienić. Zdobywam jakieś doświadczenie, udaje mi się pogodzić pracę z uczelnią. Mam plan,żeby po obronie zmienić pracę na lepiej płatną i ciekawszą, ale póki co, zależy mi na zdobywaniu doświadczenia do cv - żeby po studiach było mi łatwiej znależć coś ciekawego. Lubię pracować, chcę się rozwijać i chciałabym być zadowolona z pracy.
Rodzice rozstali się dawno temu, tu jest masa chorych sytuacji, nie mogę na nich liczyć finansowo ani psychicznie. W ogóle się mną nie interesują. Wychowywała mnie Babcia w sumie.
W związki pakuję się toksyczne... zawsze zakocham się w kimś kto mnie nie chce, podobno przez relację w domu ciągnie mnie do takich osób. No więc facet mnie zostawił ( on ma 29 lat) i kontaktu nie mamy. Nie zgłaszał żadnych uwag, nie rozmawiał ze mną o niczym co by mu przeszkadzało - poprostu uznał,że sam nie wiedział czego chce, że był ze mną , bo myślał,że coś się w nim obudzi, ale niestety.