Strasznie ciężko mi każdego dnia, jakie wyjście mogę znależć ? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » NIEŚMIAŁOŚĆ, NISKA SAMOOCENA, KOMPLEKSY » Strasznie ciężko mi każdego dnia, jakie wyjście mogę znależć ?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 6 ]

Temat: Strasznie ciężko mi każdego dnia, jakie wyjście mogę znależć ?

Cześć Wszystkim. Piszę z następującym problemem - nie umiem poradzić sobie z problemami i cieszyć się życiem, codziennie czuję się potwornie przybita. Będę wdzięczna za przeczytanie i jakieś rozsądne rady smile

Mam 24 lata, za pół roku będę bronić mgr z ochrony środowiska, studiuję dziennie. Studia wybrałam ze strachu. Bałam się, że nie dam rady finansowo utrzymać się sama w Warszawie ( opłacenie mieszkania i wyżywienia), a wiedziałam,że ten kierunek skończę bez wysiłku, że będę mogła dorabiać sobie, bo w stolicy jest dużo pracy dla studentów, a w najgorszym wypadku będę mogła pomieszkać kątem u Babci. No więc kierunek jest totalnie bez przyszłości, ja męczę się na nim od samego początku. Dziś bym poszła na programowanie, na stomatologię albo lingwistykę stosowaną. Konkretny zawód, który by mnie interesował i dał chleb.

Pracuję w korpo w finansach, praca jest potwornie nudna, ale dopóki nie obronię się, nie chcę jej zmienić. Zdobywam jakieś doświadczenie, udaje mi się pogodzić pracę z uczelnią. Mam plan,żeby po obronie zmienić pracę na lepiej płatną i ciekawszą, ale póki co, zależy mi na zdobywaniu doświadczenia do cv - żeby po studiach było mi łatwiej znależć coś ciekawego. Lubię pracować, chcę się rozwijać i chciałabym być zadowolona z pracy.