Mam 21 lat, studiuję dziennie i nigdy nie pracowałam. Mam bardzo nadopiekuńczych rodziców. Zawsze robili większość rzeczy za mnie, ciągle krytykowali, mówili że sobie nie poradzę, że nie umiem... albo smiali się, żartowali np. z moich uczuć do kogoś. Nigdy nie miałam żadnych obowiązków. Mam problem aby wyjść gdzieś z domu i wrócić później, mam prawo jazdy od 3 lat i nigdy sama nie jechałam autem więcej niż prosta droga 3km, zawsze ktoś jest obok. Wczoraj spotkałam się z koleżanką po zajęciach i mama wydzwaniala do mnie o godzinie 16 gdzie jestem (mimo że powiedziałam miejsce i z kim, uprzedzilam o spotkaniu), mam wracać, bo już późno i ciemno (mieszkam poza miastem 20 km, jeżdżę busem a z przystanku zawsze mnie odbierają). I ona dzwoni na policję jeśli zaraz nie zadzwonię lub nie wrócę (?). Tak jest zawsze, z tego co wiem, kiedy mnie nie ma w domu jest ogromna awantura, jaka jestem głupia i gdzie ja jestem, co już wymyślam i przeżywanie, kiedy napiszę że już jadę, wszystko się uspokaja. Mam ogromne kompleksy, nie wierzę w siebie, rozstalam się z partnerem, właściwie on odszedł do kogoś innego, miał dość że nie mogłam wychodzić ani normalnie się spotykać, jeździć do niego w weekendy i bać się rodziców i wstydzić że kogoś mam. Nawet komentują to w co się ubieram, dlatego wstydzę się ubrać inaczej niż tak "normalnie", np. założyć spódniczke i zakolanówki bo wiem, że byłby śmiech i negatywne komentarze. Widząc mój problem zaczęłam sama próbować wiele rzeczy zmieniać, pracowac nad sobą, zrobić, załatwić coś sama, być bardziej samodzielna. Dojrzeć. Raczej mi się to udaje, ale są to drobnostki. Bardzo chciałabym się wyprowadzić i żyć samodzielnie, ale jak wspominam że wyprowadzam się po zakończeniu 3 roku studiów, oni myślą że to nie na poważnie, albo komentują że "gdzie niby" "nie poradzę sobie" itd. Mam tego dość, ale z drugiej strony bardzo się wszystkiego boję, boję się, że sobie nie poradzę sama z życiem jednocześnie bardzo chcąc się uwolnić. Boję się iść do pracy bo