czym smarować po ugryzieniu ? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » ZDROWIE KOBIETY » czym smarować po ugryzieniu ?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 12 ]

Temat: czym smarować po ugryzieniu ?

Witam ! Z tej strony mężczyzna lat 25. Może tak na wstępie. Wiem gdzie się znajduję. Ale mam problem. Jakieś 2 miesiące temu coś mnie ugryzło... byłem przekonany, że to komar.. ale dziwnie po tygodniu nic nie zeszło, a mnie to swędziało więc to drapałem.. ach ta głupota... minęło już 7 tygodni ale nadal się nic nie goi.. Nie wiem co z tym zrobić.. A jestem kierowcą ciężarówki i więcej mnie nie ma niż jestem. Pojawiam się dosłownie na 6 dni w miesiącu... tak wiem masakra... od tygodnia smaruję to Maxibiotic albo Tribiotic w maści/żelu lecz niestety po 7 dniach zero zmian...

zdjęcia jak to wygląda... Takie coś mam tylko w tych miejscach co na zdjęciu.

stopa

http://wgrajo.pl/img/20171012184700.jpg

łydka

http://wgrajo.pl/img/20171012184649.jpg

ktoś jakaś maść poleci ? Wiem lepiej lekarz...

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: czym smarować po ugryzieniu ?

Do lekarza marsz. Zrób sobie morfologie i cukier.

3

dlaczego ? a coś poważnego ?

4

Jednym z objawów cukrzycy jest utrudnione gojenie ran, zwłaszcza w obrębie kończyn dolnych. Nie musi być, ale może być problem z cukrem. Do lekarza nie możesz po prostu pójść?

5

Jak wyżej.
Wydłużone gojenie się ranjest niepokojące.
Zwykłe ślady po ugryzieniu już by dawno zniknęły.

Obstawiam albo coś z cukrem, albo jakieś uczulenie. Musi to obejrzeć ktoś kompetentny.

6

Witam ponownie !
        Tak to wyglądało na dzień koło 20 września zaraz po ugryzieniu... nie wiem co to mnie ugryzło...