Witam wszystkich użytkowników. Temat mego postu tyczy się samotności i doskonale wiem z czego ona w moim przypadku wynika. Nie widzę dla siebie szans, żeby się zmienić, być na tyle fajnym facetem, którego jakaś by zapragnęła dla siebie. Jednakże chcę opisać swoją osobę tutaj i przeczytać porady, bo może czyjaś opinia da mi wskazówki jak się zmienić.
Jestem przeciętnym facetem tyle tylko, że fizycznie wyróżniam się wzrostem, który jest mocno ponad średnią. Kończę studia magisterskie, teraz w wakacje odbywam praktyki, żeby zyskać trochę doświadczenia i łatwiejszy start potem w życiu(powinienem łatwiej dostać staż albo od razu pracę w zawodzie). Mam tylko jedną pasję, ale pochłania mnie ona całkowicie. Zainteresowań mam kilka, uprawiam też pewien sport, ogółem nie nudzę się w czasie wolnym.
Niby mam znajomych, ale nawet nigdy nie byłem na żadnej imprezie. Moi "przyjaciele" odzywają się jak czegoś potrzebują, nigdy nie zostałem nigdzie zaproszony. Ludzie, z którymi studiuję są ze mną tylko na "Cześć, co tam było ostatnio na wykładzie?", a potem każdy rozchodzi się w swoim kierunku. Próbowałem zaprosić pojedyncze osoby np na piwo, ale faktem jest, że praktycznie nikt poza mną nie jest samotny(w sensie bez pary) i ludzie swój czas wolny poświęcają drugiej połówce, a nie kolegom. Rozumiem to poniekąd, bo w jednym związku byłem, który trwał 8 miesięcy. Nie jestem dość śmiały by zagadywać na ulicy, nie mam pretekstu do tego ani pomysłu. Jakoś gdy trzeba załatwić sprawę np. w urzędzie to umiem nieźle bajerować kobiety tam pracujące, ale w głowie mam wtedy jeden cel-załatwić sprawę i nie odczuwam żadnych emocji, uczuć, nie zależy mi na tych kobietach i potrafię grać by coś osiągnąć. Kiedy natomiast widzę piękną niewiastę i chciałbym podejść i zagadać "dla siebie", spróbować ją zaprosić, przekonać do siebie itd. to trzęsę się, robi mi się gorąco, mam pustkę w głowie i nie potrafię nawet spojrzeć jej w oczy. Chciałem przezwyciężyć moją niepełnosprawność, zazwyczaj ćwiczyłem pole