Mam 22 lata studiuję.. kończe teraz drugi rok studiów. Mam brata 3 lata młodszego.
Mieszkam z rodzicami, ponieważ są takim typem człowieka, że jeżeli bym sie wyprowadziła, to uznali by mnie za wyrodną córkę, która ucieka od dobrych rodziców, którzy się o nia martwią, mama straszyłaby, że trafi do szpitala ( bo choruje ), tata, że jestem niewdzięczna..
Jednak problem większy lezy w tym, że nie pozwalają mi mieć kontaktu z koleżankami ze studiów. Nie mogę wyjść z nimi na piwo, na urodziny którejś z nich lub do rynku wieczorem.
Moja mama leczyła się 10 lat żeby zajść w ciążę, dlatego rodzice sa nadopiekuńczy, ja ich bardzo kocham, jednak chciałabym żeby mnie tak nie ograniczali, bo to jest ten czas, żeby z ludzmi się poznawać i "bawić".
Rodzice twierdzą, że jeżeli pójdę z koleżankami na piwo, to wrócę nietrzewa, ktoś po drodze mnie napadnie i zgwałci bo tyle sie tego słyszy w telewizji! W zeszłym roku byłam na urodzinach jednej koleżanki i żałuję, że tam poszłam... Urodziny zaczeły sie o 20.. ja musiałam wrócić do domu o 22.. Siedziałam tam w takim stresie bo mama ciagle do mnie dzwoniła, nasłuchując czy nie jestem pijana. Kiedy wróciłam, miałam w domu straszną awanturę, mama płakała , że się martwiła, że ktoś mógł zrobić mi krzywdę, że nie po to sie tyle leczyła, żeby dziecko stracić. NIE BYŁAM PIJANA, byłam po jednym piwie , dobrze wiedziałam co w domu mnie czeka więc uważałam na alkohol. Tata za to strasznie na mnie nawrzeszczał, że jestem niewdzięczna, że szukam nieszczęścia, że mam chłopaka a bawię się bez niego!
Tak, mam chłopaka, ale też wychodzę z nim gdzies czasem.. bardzo rzadko , bo on nie lubi. A na tych urodzinach.. to był jeden jedyny raz kiedy byłam bez niego.. były tam same dziewczyny z mojej grupy, jak mogłam wprosić na urodziny mojego chłopaka? Od pocżątku było ustalone że bawimy się w damskim gronie... co ja zrobię że była to impreza wyłącznie dla babek. Rodzice jednak tego nie rozumieją.
nigdy nie wróciłam do domu pijana, nigdy nie wróciłam po 22...