To się jeszcze nie zaczęło, a już muszę to skończyć - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » To się jeszcze nie zaczęło, a już muszę to skończyć

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 16 ]

Temat: To się jeszcze nie zaczęło, a już muszę to skończyć

Cześć wszystkim,

Jestem Laura, mam 23 lata. Studiuję zaocznie, a w tygodniu pracuję w sekretariacie na innej uczelni.

Jakoś końcem stycznia ustawiła się do mnie ogromna kolejka studentów z deklaracjami przedmiotów, monotonna czynność przyjmowania ich i sprawdzania czy wszystko gra. Trwało to cały dzień. Pod koniec dnia wpadł z nią jeszcze jeden student, zaczęliśmy gadać i tak się potoczyło, że gadamy aż do teraz. smile