Co mogę dla niej zrobić? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » Co mogę dla niej zrobić?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 19 ]

1

Temat: Co mogę dla niej zrobić?

Witam zarejestrowałem się tutaj bo potrzebuję zasięgnąć kobiecych opinii, mam spory problem i przerasta to mój męski tok myślenia.

Tak więc pracuję od ponad pół roku z pewną dziewczyną, trzymaliśmy czystko koleżeńskie kontakty bo miała faceta, który z resztą też tam pracuje tylko że na innym dziale. Później w miarę jak się poznawaliśmy dowiedziałem się od niej że nie układa im się dobrze i że kłócą się praktycznie co tydzień, kiedyś mieszkali razem ale wyprowadziła się od niego bo z nią zerwał. Zeszli się z powrotem bo wybłagała go o to. Kłótnie dalej trwały i nie odzywali się czasami do siebie po parę tygodni, a później godzili się na kilka dni i tak w kółko. Wszyscy znajomi się z tego śmiali.

Gdy już w pracy naprawdę dużo ze sobą rozmawialiśmy i polubiliśmy się, za namową kolegi zaprosiłem ją na piwo (w międzyczasie jak była ze swoim chłopakiem pokłócona) i tak się zaczęły nasze spotkania, były pocałunki itd. ale bez seksu, nie chciałem jej w głowie dodatkowo mieszać bo widziałem że ma wyrzuty sumienia. Mówiła mi że nie chce już z nim być, ale nie chce też być tą osobą która zakończy związek. Starałem się więc nie naciskać żeby go zostawiła bo stwierdziłem że sama to musi wiedzieć, z resztą dwu letni związek nie jest tak łatwo zakończyć dla faceta z którym spotyka się od niedawna.  W czasie naszych spotkań godziła i kłóciła się ze swoim facetem trzy razy, a ja cierpliwie czekałem.