Witam zarejestrowałem się tutaj bo potrzebuję zasięgnąć kobiecych opinii, mam spory problem i przerasta to mój męski tok myślenia.
Tak więc pracuję od ponad pół roku z pewną dziewczyną, trzymaliśmy czystko koleżeńskie kontakty bo miała faceta, który z resztą też tam pracuje tylko że na innym dziale. Później w miarę jak się poznawaliśmy dowiedziałem się od niej że nie układa im się dobrze i że kłócą się praktycznie co tydzień, kiedyś mieszkali razem ale wyprowadziła się od niego bo z nią zerwał. Zeszli się z powrotem bo wybłagała go o to. Kłótnie dalej trwały i nie odzywali się czasami do siebie po parę tygodni, a później godzili się na kilka dni i tak w kółko. Wszyscy znajomi się z tego śmiali.
Gdy już w pracy naprawdę dużo ze sobą rozmawialiśmy i polubiliśmy się, za namową kolegi zaprosiłem ją na piwo (w międzyczasie jak była ze swoim chłopakiem pokłócona) i tak się zaczęły nasze spotkania, były pocałunki itd. ale bez seksu, nie chciałem jej w głowie dodatkowo mieszać bo widziałem że ma wyrzuty sumienia. Mówiła mi że nie chce już z nim być, ale nie chce też być tą osobą która zakończy związek. Starałem się więc nie naciskać żeby go zostawiła bo stwierdziłem że sama to musi wiedzieć, z resztą dwu letni związek nie jest tak łatwo zakończyć dla faceta z którym spotyka się od niedawna. W czasie naszych spotkań godziła i kłóciła się ze swoim facetem trzy razy, a ja cierpliwie czekałem.
Niestety jej chłopak jest chorobliwie zazdrosny i większość kłótni były spowodowane tym że po prostu z kimś innym rozmawiała. łatwo się domyślić że nie zachowaliśmy wystarczającej dyskrecji w pracy i ludzie zobaczyli że coś jest między nami na rzeczy. Jak się okazało jej facet miał "szpiega" który mu donosił że za dużo ze sobą rozmawiamy, a to mu wystarczyło żeby zerwać z nią przez smsa. Było to zaraz przed moim dwu tygodniowym urlopem. Wstrząsnęło to nią i poprosiła mnie żebym się z nią nie kontaktował na następny dzień bo idzie wyjaśnić sprawę w 4 oczy.