Dziewczyna olała mnie po seksie - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » Dziewczyna olała mnie po seksie

Strony 1 2 3 Następna

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 1 do 65 z 169 ]

1

Temat: Dziewczyna olała mnie po seksie

Należę do grona normalnych mężczyzn. Nie imprezuję, nie piję, nie palę. Jestem spokojny. Z zawodu jestem informatykiem.

Z dziewczynami miałem problemy jeszcze w czasach szkoły średniej.

Jestem niski - 166 cm, z twarzy niebrzydki, ale też żadne ze mnie ciacho.

Słyszałem od dziewczyn negatywne komentarze, jak i te pozytywne że ładny, przystojny.

W każdym razie ostatnio miałem dziewczynę w 2013 roku i rozstaliśmy się w marcu 2014 roku.

Od tamtej pory umówiłem się wyłącznie z 6 dziewczynami. Z czego wszystkie znajomości zakończyły się po 1 spotkaniu.

Być może nie podobałem się kobietom, albo wybrałem nieodpowiednie kandydatki, albo też popełniłem sporo błędów na spotkaniu. Byłem zbyt miły, zbyt otwarty i nie stanowiłem żadnego wyzwania.

W każdym razie nie mam znajomych. Kiedyś w szkole średniej mi dokuczali. Miałem jedynie kilku kolegów, z którymi kontakt się urwał. Jedni wyjechali, a inni znaleźli nowe towarzystwo. Samotnie spędzam dni. Co ciekawe jestem rozmowny, otwarty, lubię rozmawiać z ludźmi. Nikt nawet by nie pomyślał, że mogę nie mieć z kim gdzieś wyskoczyć. Myślę, że z tego powodu bardzo zależy mi na stałej dziewczynie. Aby mieć z kim spędzać czas.

Ostatnio poznałem dziewczynę w sklepie.

Pogadaliśmy i była zainteresowana. Pocałowaliśmy się na 1 spotkaniu. Spotykaliśmy się, poszliśmy w niedzielę do łóżka.