Kobiety pomóżcie mi. Mam 20 lat, jestem studentką, mój wujek ma ok 60 lat. 3 lata temu mój wujek zaczął się wobec mnie dziwnie zachowywać (rzadko się widujemy, przeważnie w sklepie czy na ulicy, raz w roku na imieninach osoby z naszej rodziny). Na samym początku zawsze zapraszał mnie do siebie na kawę żebyśmy sobie porozmawiali. Zawsze odmawiałam. Później pytał czy mam chłopaka, albo czy się spotkamy i czy wymienimy się numerami ( i wtedy zaczęłam myśleć o tym, ze to chyba trochę dziwne zachowanie ze strony wujka). Od roku jest jeszcze gorzej. Ma mój numer telefonu, pisze czasami do mnie wiadomości typu: (kiedy się spotkamy, że myśli o mnie, czeka na moje wiadomości, kiedy go przewiozę autem). Parę razy zdarzyła się taka akcja, że podjeżdżał samochodem i mówił żebym wsiadła, pytał się mnie wtedy kiedy znajdę dla niego czas, bo wtedy zabierze mnie na kawę i LODY... ale gdzieś daleko żeby nikt nas nie widział (to raczej nie jest typowe zachowanie wujka?), mogę mówić mu po imieniu, mam pamiętać o usuwaniu jego smsów do mnie i żebym nikomu nic nie wspominała. A wczoraj byliśmy razem na imieninach jednej os z rodziny. Nie rozmawiał ze mną, ale zerkał od czasu do czasu na mnie, jego wzrok mnie przeszywał a ja nie wiedziałam co mam zrobić, jego wzrok jedyne co mówił to "będziesz moja i cię wezmę".
Dziewczyny pomóżcie, bo nie wiem już co mam robić.
Masz 20 lat, czy 12?
Wiesz co masz robić.
3 2017-03-19 16:52:06 Ostatnio edytowany przez tajemnicza75 (2017-03-19 16:52:26)
Jeśli to prawda, to faktycznie trudna sprawa, współczuje. Wcześniej nigdy ie wykazywał takiego zainteresowania? A jaki masz kontakt z rodzicami? Możesz im o tym powiedzieć?
Moze oni coś wiedzą o jego skłonnościach, tylko utrzymywali to w tajemnicy i gdy się dowiedzą, to obronią Cie przed nim. Masz chyba kogoś zaufanego w rodzinie?
4 2017-03-19 16:56:42 Ostatnio edytowany przez random.further (2017-03-19 16:57:04)