Tyrania przyszłości - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 15 ]

1

Temat: Tyrania przyszłości

Jestem z moim chłopakiem od dwóch lat, znamy się od czasów szkoły, w tej chwili mamy 22 lata. Niebawem zamierzamy wspólnie zamieszkać w miejscu, w którym ja obecnie studiuję.