Po burzy wychodzi slonce - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » MOJA NIESAMOWITA HISTORIA » Po burzy wychodzi slonce

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 2 ]

1 Ostatnio edytowany przez Kolanko (2017-03-09 00:17:00)

Temat: Po burzy wychodzi slonce

Moi drodzy, postanowiłam napisać swoją historię miłosną ze szczęśliwym zakonczeniem ku pokrzepieniu serc.
Będę się streszczać bo mogłabym opowiadać i opowiadać ale wiem że te moje subiektywne wywody mogą Was zanudzać.
Mam 25 lat, mieszkam w dużym mieście i jestem nauczycielem a mój zawód jest moją pasją i powołaniem.
2 lata temu przeżyłam załamanie nerwowe spowodowane jak się domyślacie niespodziewanym rozstaniem z moją ( jak mi się wtedy wydawało )największą miłością. Chłopak mnie rzucił bo podobno dzięki mnie poszedł na studia,a on tego nie chciał, bo ja próbowałam zrobić z niego kogoś kim nie jest, takie były jego argumenty... Prawda była taka,że wyciągnęłam go z patologicznej rodziny, bo się zakochałam i chciałam jak najlepiej dla niego.Nie sądziłam, że obróci to przeciwko mnie, że zrobiłam coś złego. Często w trakcie związku powtarzał że potrzebował tylko bodźca by uciec z tamtego świata a tym bodźcem byłam ja i za to mnie będzie zawsze kochał i szanował. Ale... nagle okazało się że jestem tą złą, niedobrą.