Chyba wybrałam zły temat, wybaczcie nie znam się.
Czytając Wasze historie, zaczęłam inaczej interpretować zachowanie męża.
Otóż historia jakich wiele. Mężatka, razem od siedmiu lat, 6 letnia córka.
Żeby nakreślić problem muszę się trochę cofnąć - zaraz po studiach zaszłam w ciążę, po urodzeniu córki siedziałam z nią 3 lata w domu.
W 2014 roku mała dostała się do przedszkola, ja zaczęłam szukać pracy. Nie szło mi to najlepiej. Zapisałam się do UP, szukałam też na własną rękę. W międzyczasie młoda zaczęła chorować, ojciec zachorował na raka, potem mama- kiepski okres.
Mój mąż kocha swoją pracę i spędza w niej mnóstwo czasu. Jest zatrudniony na stanowisku kierowniczym i ma "pod sobą" parę osób. Zawsze oszczędny w uczuciach, raczej nie był mi wsparciem w ciężkich chwilach.
Ale to co się stało pod koniec 2014 roku, było koszmarem.
W czasie gdy ja potwornie cierpiałam, on zatrudnił o 12 lat młodszą dziewczynę.
Ambitna, wspaniale wywiązująca się z obowiązków, do tego piękna.
I się zaczęło- wyzywał mnie od dzikusów, zwierząt, ciągle do niej porównywał, zaczął o siebie dbać, biegać i uprawiać inne sporty. Stwierdził że odkąd jesteśmy razem jest nieszczęśliwy, nie wie czy mnie kocha, że się za mnie wstydzi. Spytałam raz - masz romans z Nią?
Tak się wściekł, że chciał się wyprowadzać. Wmawiał mi, że mam obsesję na jej punkcie.
Pojechaliśmy na wakacje, przez cały czas do niej dzwonił (niby zajmuje się firmą- w nocy też?) , mówił że kocha mnie na 51 procent, a na 49 nie, wyrzucił obrączkę (znalazłam i schowałam) bo "nie jest mu potrzebna żeby ze mną być!" (tja).
Miał też problemy z erekcją (jak nigdy- poważnie).