Witajcie.
mam mnóstwo dylematów , a uporczywe myśli nie dają w nocy spać.
Mianowicie chodzi o ... uczucia
Jestem studentką, mam silną osobowość, jestem temperamentna ale i dobra dla innych, nie odstawiam cyrków i nie mam wahań nastrojów jak księżniczki. Mimo to ciężko mi kogoś znaleźć, faceci chyba się mnie boją. A jeśli już nie, to chyba czują, że jestem człowiekiem z duszą na ramieniu , a tak łatwo to chyba nie chcą mieć. nie wiem, nie jestem facetem
Tyle tytułem wstępu.
Od kilku lat nie jestem z nikim w związku, niedawno skończyłam moją świetną przygodę z kochankiem, ale i poznałam dwóch bardzo fajnych facetów.
Z czego pierwszy z nich (nazwijmy go Antek), jest ambitny i otwarty, ma silny charakter i nie można się z nim nudzić ,bo mamy mnóstwo wspólnych zainteresowań. Gdzieś tam mieliśmy epizod, w którym nasze wargi się zetknęły,ale do niczego więcej nie doszło, bo jak to ujął "nie umiałby spojrzeć na siebie w lustrze, gdyby mnie tak potraktował" I że takie zbliżenie, to coś bardzo intymnego, co wymaga zaufania. W sumie około roku temu rozstał się z partnerką, a do oświadczyn było blisko... Uszanowałam to, w sumie umówiliśmy się, że zapominamy o sprawie.
Mimo wszystko tamten epizod nie przeszkadza nam w spędzaniu razem czasu w przyjacielskich stosunkach.
Nie jest to w sumie tak, że na siłę chciałabym z nim być. Równie dobrze moglibyśmy być tylko przyjaciółmi.