Mój facet długo dochodzi (oral), co robię źle? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » SEKS, SEKSUALNOŚĆ, PSYCHOLOGIA » Mój facet długo dochodzi (oral), co robię źle?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 18 ]

Temat: Mój facet długo dochodzi (oral), co robię źle?

Pierwszy raz zblizylismy się do siebie, nie mam żadnego doświadczenia w sprawach lozkowych. Na seks nie miałam odwagi, ale stwierdziłam, że bardzo chce dać mu przyjemność, więc zaryzykowalam oralnie... finalnie on doszedł, ale bardzo długo to trwało. Był to mój pierwszy raz, gdy pytałam się co robiłam nie tak, prosiłam o wskazówki... on mnie nimi nie obdarzył, stwierdził, że po prostu długo dochodzi i było zajebiscie =.=
A ja wiem, że po prostu on jest delikatny i nie chciał mi sprawić przykrości, nie jestem śliczna, może po prostu go nie pociagam? Albo robię coś źle, coś co mu nieodpowiada? Starałam się nie dotykac go wgl zębami, raczej piescilam językiem, lizalam (wędzidelko tez) i pomagałam sobie ręką. Kilka razy włożyłam głębiej w usta, ale muszę dojść w tym do wprawy. Nwm jakie błędy mogę jeszcze robić... tak jak wspomniałam nie dostałam żadnych wskazówek, oprócz tego, że chwilę pokierowal moja ręką...
Sprawienie mu przyjemności dało mi tyle radości, czuje się taka szczęśliwa, ale z drugiej strony coś musiałam robić nie tak (albo ze mną jest coś nie tak) skoro on tak długo dochodzil...
Proszę Was o wskazówki!

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Mój facet długo dochodzi (oral), co robię źle?