Miłość czy zabawa - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » ROZSTANIE, FLIRT, ZDRADA, ROZWÓD » Miłość czy zabawa

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 21 ]

Temat: Miłość czy zabawa

Poznałem dwa lata temu dziewczynę, przez bardzo długi czas nie byłem nią zainteresowany, jeśli chodzi o związek.
Wszystko zmieniło się na początku września.
Jak to bywa na początku rozumieliśmy się bez słów, ciągle rozmawialiśmy, byliśmy dla siebie wszystkim i nie liczył się nikt inny.
Pisaliśmy po całych dniach, rozmawialiśmy godzinami.. Było tak pięknie i cudowanie.
Wszystko zmieniło się kiedy przyjechała do mnie, do miasta gdzie studiuję. Spędziliśmy razem dwa dni i postanowiliśmy stać się związkiem.
A następnie przyszła pora na pożegnanie.. wróciła więc do siebie..
Ja wracałem później, jak to student "zajęcia". Mieliśmy spotkać się w sobotę, ale przełożyliśmy to na niedzielę..
Przed spotkaniem dowiaduję się że nie chce się spotkać, zbyt szybko to się dla niej potoczyło i potrzebuje czasu..
Przez następne 10 dni, prawie wcale nie rozmawialiśmy, ona spotykała się ze znajomymi, ja spędzałem czas w domu bo po co gdzieś iść, kiedy ciągle myśli się o niej...
Miałem już dość i chciałem wreszcie ją zobaczyć i przytulić...
Niestety usłyszałem, że ciągle nie chce się spotkać..
Po następnych kilku dniach, napisała mi na Fb, że już nie jesteśmy razem i nie możemy być już razem bo ciągle nie może zapomnieć o jej byłym, który ją zranił..
Jak twierdzi, to była jej "miłość życia" i nie nadaje się do związku..
A to że powiedziała, iż ja jestem jej największą miłością życia to było powiedziane ze złości... serio??