nasze życie - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 6 ]

1 Ostatnio edytowany przez Olinka (2016-08-21 00:48:55)

Temat: nasze życie

Posłuchajcie,  jestem naprawdę zła,  żeby nie powiedzieć [wulgaryzm].  Dostałam dziś pismo z ZUS.  Według niego moja emerytura w wieku 67 lat to 400 złotych.  Jestem po studiach,  pracuję jako nauczycielka w przedszkolu,  urodziłam 3 dzieci , zarabiam 1800 , . Mam 37 lat,  za 30 dostanę 400 złotych? I to jest kwota przy wpłacaniu przez kolejnych 30 lat,  kwota "na teraz" to 100 złotych. Proszę was o informacje na wasz temat naprawdę chciałabym ruszyć coś w tym kraju i walczyć o nasze prawa. Mam wrażenie, że kongres kobiet przejmuje się tylko kwestią aborcji,  ale to jest kwestia drugorzędna.  Jasne, że jeżeli mamy godne życie,  żadna z nas nie będzie bać się wychowywać dzieci. Dlatego wybrałam to forum.  Może uda nam się coś zmienić!  Mam dwie córki. WARTO!!!

Zobacz podobne tematy :

2 Ostatnio edytowany przez gojka102 (2016-08-18 20:55:04)

Odp: nasze życie

Ja dostałam takie pismo przed wakacjami-żebym za bardzo się nie cieszyła.
Dostanę 300 zeta,mój mąż,który ma cztery przychodnie,płaci kolosalne podatki,co miesiąc do ZUS-u oddaje taką kasę,że nie potrafię do tylu zliczyć dostanie 700 zł emerytury...
Cóż,teraz żyjemy,gromadzimy kasę,robimy inwestycje by na emeryturze nie  żebrać na ulicy.

3

A Wy wierzycie w emerytury? Serio pytam.

4

allama napisał/a:

Zapytaj obecnych emerytów czy wierzyli w swoje.
Ja niestety,najbardziej wierzę,że dostanę taką sumę jaką mi podano w piśmie sad

5

gojka102 napisał/a:
allama napisał/a:

Zapytaj obecnych emerytów czy wierzyli w swoje.