Pierwsza wizyta u kosmetyczki :) - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » PIELĘGNACJA TWARZY I CIAŁA » Pierwsza wizyta u kosmetyczki :)

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 8 ]

Temat: Pierwsza wizyta u kosmetyczki :)

Lepiej późno niż wcale... Do tej pory sama regulowałam brwi, choć mam 23 lata to w kwestii ogarniania twarzy jestem strasznym laikiem. Nie wiem, głupio mi trochę, czy kosmetyczka nie będzie na mnie krzywo patrzeć, że taka stara i do tej pory sama starała się to robić nieudolnie? Czy w ogóle poczekać jeszcze bo mam dosyć problemy z cerą i z takimi rzeczami nie bardzo jest pokazywać się u kosmetyczki (naprawdę słyszałam już takie opinie a nieprzyjemne rzeczy wyjątkowo długo zapamiętuję) uprzedzam od razu gdyby ktoś chciał napisać o moim zachowaniu "dzieciak", mam fobię przed ludźmi i dopiero zaczynam życie od małych kroczków.

Zobacz podobne tematy :
Odp: Pierwsza wizyta u kosmetyczki :)
maniaaa napisał/a:

mam dosyć problemy z cerą i z takimi rzeczami nie bardzo jest pokazywać się u kosmetyczki

Zawsze mi się wydawało, że do kosmetyczki chodzi się właśnie z problemami z cerą. A regulować brwi przy okazji smile

Idź, a przy okazji pewnie doradzi Ci coś na te problemy smile

Pomijając właściwości zdrowotne pietruszki, można stwierdzić, że jest ona po prostu smaczna.

3

Ja pierwszy raz byłam znacznie pózniej niż ty. Nie ma się czego wstydzić i bać. Pozdrowionka :-)

4

Nie ma sie czego bac smile kiedys zawsze musi byc ten pierwszy raz smile

5

Trafisz do dobrej kosmetyczki, wyjdziesz zadowolona, podbudowana i bogatsza o dobre rady.
Nie tylko dobrze zajmie się tym, co trzeba zrobić, ale i doradzi, jak pielęgnować cerę samodzielnie.