Szanowne (a może i Szanowni, nie mam pojęcia),
z góry przepraszam, jeżeli wybrałem zły dział. Z góry też przepraszam, jeżeli moja obecność na forum kobiecym wyda Wam się zła, niekonieczna, niepożądana. Mam jednak nadzieję, że nie wywołam u Was negatywnych emocji, a przynajmniej nie przez samą obecność. Zastanawiałem się nad tym, do kogo mógłbym zwrócić się ze swoim problemem. Szukałem for związanych z uczuciami, ich okazywaniem i wszystkim co z tym związane, niestety, większość for pozostaje nieaktywna, albo odpowiedzi pojawiają się raz na miesiąc.
Przechodzę do sedna.
Jestem dwudziestodwuletnim studentem, otaczam się wspaniałymi przyjaciółmi, powodzi mi się w życiu, studiuję to co kocham najbardziej, nie mam większych problemów niż te, które są typowe dla ludzi w moim wieku. Borykam się jednak z trudnym dla mnie problemem dotyczącym uczuć, ich odczuwania i okazywania. Od zawsze byłem samotnikiem, trudno było mi nawiązać więzy z kimkolwiek. Jedyną osobą z którą takie więzy miałem jest mój Tatuś, który od zawsze był moim najlepszym przyjacielem i osobistym bohaterem. Byłem w trzech związkach, które zniszczyłem własnie z powodu braku umiejętności okazywania uczuć. Nie potrafiłem zdobyć się na kłamstwo i wmawiać sobie i partnerce, że wszystko jest dobrze, mówić co chwilę, że bardzo je kocham i tak dalej. W zasadzie to zawsze bałem się zobowiązań tego typu, ponieważ bałem się, że któregoś dnia zostanę rzucony w kąt przez takie osoby. Zdarzało się to już wielokrotnie, wiele razy ktoś mnie porzucał dla własnej zachcianki. Mówię tutaj o takich pseudo przyjaźniach, które były u mnie obecne na każdym etapie życia.