1

Temat: Woda toaletowa dla faceta

Witajcie smile
Nie do końca wiem, w jakim dziale miałabym umieścić ten temat, skoro tutaj jest mowa wyłącznie o kosmetykach dla kobiet... Ale do rzeczy. Szukam fajnej wody toaletowej dla faceta tak w granicach 60 zł. Wiem, że każdemu podoba się coś innego, ale ja nie mam zbytnego doświadczenia w kupowaniu męskich zapachów, więc byłabym wdzięczna za wszelkie podpowiedzi i sugestie. smile

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Woda toaletowa dla faceta

ja bardzo lubię AZZARO Pour Homme Elixir  smile mogę Ci dać namiary na drogerię gdzie są za 55 zł ale to na priv jak będziesz zainteresowana żeby reklamy nie robić wink

3

Szukaj ofert w drogeriach np Rossmann albo Superpharm. Często zdarzają się fajne okazje i drogie perfumy można zgarnąć za grosze. Ja niestety niczego do 60 zł Ci nie polecę, bo mój facet używa troszkę droższych perfum.

Z tych droższych to na pewno D&G The One i Paco Rabanne One Million smile

4

Pozwole sobie podbic ten watek, netkobietki (chociaz wiem, ze mezczyzni tez tu sa wink) co polecacie?

5

patikokot02 napisał/a:

Pozwole sobie podbic ten watek, netkobietki (chociaz wiem, ze mezczyzni tez tu sa wink) co polecacie?

Ale budżet trzeba zwiększyć, bo za 60 zł to nie ma w czym wybrać.

6

wilczysko napisał/a:
patikokot02 napisał/a:

Ale budżet trzeba zwiększyć, bo za 60 zł to nie ma w czym wybrać.

No wiadomo, ze tak smile do 60 zl jedyne co i na mysl przychodzi to str8 tongue

7

Ja lubię zapachy Bruno banani, ale chyba chyba sa droższe.

8

dla mnie obłędna jest XS Paco Rabanne. I nie jest zabójczo droga.

9

Kiedyś dawno, dawno temu... używałem wody Aspen. Nie wiem czy ją jeszcze produkują. Nie była bardzo droga, a bardzo ładnie pachniała.

10

polecam zapachy od Burberry smile ja bardzo lubię np. London - niedawno kupiłam chłopkowi na prezent i też mu się spodobały smile

11