Hej. Mam problem ze soba i nie umiem sie sama wziasc w garsc i po prostu wziasc za siebie. Sama sobie utrudniam wszystko tzn podcinam sobie skrzydla co do moich ambicji. Wmawiam sobie ze sobie nie poradze bo np nie umiem tego zrobic a nawet nie probuje. Ostatnio bardzo przeszkadza mi to ze nie potrafie sie na niczym skupic. Zapominam o wszystkim doslownie. Nie dopilnuje roznych spraw waznych. Nie wiem co po prostu sie dzieje ze mna. Czy to takie zle myslenie o sobie czy co? A to tylko zalazek problemu. Potrzebuje pomocy specjalisty bo sama wiem ze nie wyjde z tego dolka ale nie za bardzo wiem do kogo sie zwrocic.
Witaj, zacznij od wizyty u lekarza internisty i zrób podstawowe badania kontrolne, stosownie do swojego wieku itd. Potem pomyśl o specjalistach... Powodzenia
Badania mi dobrze wyszly kiedys ale powtorzyc ich nie moge bo jestem w ciazy i lekarze nie bardzo chca
Najgorsze to jest w tym wszystko ze juz sama na siebie sie wkurzam. Reaguje zbyt intensywnie placzem i to jest silniejsze ode mnie. Niedlugo zostane mama a nic nie potrafie przypilnowac. Z wiedza tez u mnie kiepsko to tak jakbym sie zatrzymala w miejscu a czas lecial do przodu. Ciezko nawiazuje kontakty z ludzmi (jest lepiej niz wczesniej).
Jesteś w ciąży, więc możliwe, że to są związane z nią zmiany hormonalne. Jesteś w związku, masz problemy w związku, masz obawy co do ciąży, tego co będzie po porodzie itp? Jeżeli to końcówka ciąży, to może być zwykłe zmęczenie, depresyjna pogoda itp. Ale tak na wszelki wypadek pogadałabym o Twoich problemach z lekarzem który prowadzi Twoją ciążę.
I jak to badania robiłaś "kiedyś"? Przecież w ciąży badania robi się często. Przynajmniej te podstawowe jak np. morfologia.
Troche jest spowodowane ciaza ale przed nia tez tak mialam. Mnie nie chodzi o morfologie itp tylko o powazniejsze badania typu tomografia itp. Do konca zostalo jeszcze 3 miechy