Cześć Mam na imię Weronika, mam 19 lat. W połowie listopada na pewnym czacie poznałam chłopaka o rok ode mnie młodszego. Wymieniliśmy się namiarami do siebie i zaczeliśmy pisać. Codziennie. Gadało nam się świetnie. Widać, że bardzo się polubiliśmy. Kilka razy gadaliśmy na Skype, rozmowa się kleiła. Ja coraz bardziej go polubiłam. Zaimponował mi dojrzałością, spodobał mi się (mogłabym go uznać za mój ideał faceta). Było widać, że ja mu też i oboje sie do siebie przywiązaliśmy. Wszystko było by świetnie, gdyby nie to, że chłopak mieszka za granicą, a w mieście, w którym ja studiuję ma rodzinę i bywa tu dwa razy w roku, zatem raczej nieprędko można by się spotkać. W końcu kilka dni temu powiedział, że się we mnie zakochał, chce utrzymywać ze mną kontakt, wspierać mnie...Oczywiście powiedziałam mu też, co do niego czuję, że nie jest mi obojętny i gdy czasami nie piszemy do siebie długo, to za nim tęsknię... Z jednej strony jestem szczęśliwa, ale z drugiej...dzieli nas taka odległość... Najwłaściwiej teraz było by sie spotkać, jednak w najbliższym czasie to nie będzie możliwe, bo chodzi do szkoły i pracuje...Wypowiedzcie się, proszę, czy ta znajomość, Waszym zdaniem, ma sens... Czy po prostu zacisnąć zęby, odsunąć na bok uczucia, emocje, a znajomość potraktować jako zwykłą, internetową? Im dłużej o tym myślę, tym bardziej nie wiem, co robić.
Dziewczyno potraktuj to jako znajomość. Nic sobie nie obiecuj, a tym bardziej jak go poznałaś na czacie...
Picuś glancuś, i tyl. Czaruje cię i nic więcej... masz dopiero 19 lat... przed tobą wiele znajomości a nie jakiś z zagranicy i internetu...
Nie masz znajomych czy co.... w tym wieku to ma się pełno znajomych..
Spotkać się warto, ale nie obiecuj sobie zbyt dużo. To tylko internetowa znajomość, a nie realny świat. Co innego rozmawiać, a innego być z kimś blisko.
Musielibyście się spotkać, pogadać, raz dwa.
Wyluzuj, trochę mniej serca, więcej rozumu. SPotkacie się raz, drugi wtedy będziesz decydować czy warto czy nie.