Cilest - skutki uboczne depresja? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » ANTYKONCEPCJA HORMONALNA ORAZ NATURALNA » Cilest - skutki uboczne depresja?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 8 ]

Temat: Cilest - skutki uboczne depresja?

Witam Drogie Net Kobiety.

Postanowiłam się zarejestrować, bo szukam opinii i pomocy...
Tabletki Cilest biorę od prawie roku, na początku było wszystko dobrze, ale od mniej więcej 3 miesięcy zauważyłam u siebie dziwne zmiany osobowości - wstaję rano szczęśliwa jak skowronek, by 5 minut później być wściekła bez powodu, następne 10 minut później obojętna, potem zadowolona, potem sobie popłakać... i tak w kółko. Nic nie sprawia mi przyjemności, już nie mówiąc o spotkaniach z partnerem, z którym jestem od 3,5 roku - od mniej więcej miesiąca nie czuję, że w ogóle go kocham, nie mam ochoty się z nim widywać, wręcz postanowiłam, że się z nim rozstanę. Znajomy położnik powiedział mi dziś, że to może być spowodowane używaniem tych tabletek, co oczywiście już wcześniej wyczytałam na ulotce, jednakże nie powiązałam ze sobą moich nastrojów i zażywania tych tabletek...

Co powinnam zrobić? Proponujecie jakieś badania? Już naprawdę mam dosyć, Kobietki, pomóżcie!
Dodam, że mam 22 lata i nie rodziłam nigdy dziecka, dlatego nie chciałabym zakładać spirali.

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Cilest - skutki uboczne depresja?

Osobiście biorę sama te tabletki ,jak dla mnie Cilest jest trafiony .Ale też trzeba zwrócić uwagę że każdy organizm inaczej je przyjmuje .Uważam że powinnaś przy wizycie u lekarza  to skonsultować ,zawsze może zamienić Ci na inne.

3

Odp: Cilest - skutki uboczne depresja?

Pójdź do lekarza i zleć sobie badania, zobaczysz wtedy, tzn. lekarz powinien Ci przepisać takie tabletki, które będą pasowały do Ciebie.
Hm.. sama je brałam ale tylko przez miesiąc i może faktycznie też dlatego ja jestem przymulona i robie wszystko 3x wolniej niż zwykle.
Często tabletki anty dają takie skutki.Zwłaszcza jak sie chorowało na depresje wcześniej.

4

Odp: Cilest - skutki uboczne depresja?

Powinnaś iść do ginekologa i to skonsultować. On sam powinien wiedzieć co Ci doradzić i na jakie badania Cię skierować. Ja również brałam cilest i byłam zadowolona. Brałam przez 2,5 roku. Nie miałam żadnych dolegliwości - odstawiłam bo chcieliśmy zacząć starać się o dziecko.

"W życiu bowiem istnieją rzeczy, o które warto walczyć do samego końca" - Paulo Coelho

5

Odp: Cilest - skutki uboczne depresja?

Polly_Atrey
Ja miałam podobny problem przy stosowaniu tabletek Cilest.
Kilka mesięcy po porodzie zaczęłam brać właśnie te pigułki,a skutki uboczne pojawiły się przy rozpoczęciu drugiego opakowania.
Na początku miałam lekkie plamienia,po kilku dniach plamienia przypominały miesiączkę,a jeszcze po kilku dniach zaczęła boleć mnie głowa,przestałam mieć ochotę na cokolwiek,byłam rozdrażniona i czułam w ustach taki dziwny metaliczny posmak.Po 3 miesiącach stosowania Cilest postanowiłam,że je odstawię i dobrze zrobiłam,bo po jakiś 2 tygodniach wróciłam do siebie:)
Tak jak dziewczyny opisują wyżej,powinnaś zrobić sobie badania i wtedy lekarz dostosuje dla Ciebie odpowiednią antykoncepcję.

6

Odp: Cilest - skutki uboczne depresja?

Hej dziewczyne smile Moje doświadczenia z lekiem Cilest są następujące:

Choruję już od kilku lat na zespół policystycznych jajników i w tym przypadku branie antykoncepcji jest u mnie konieczne aby W OGÓLE wystąpiło jakiekolwiek krwawienie miesiączkopodobne. Na początku brałam Syndi, potem Yasmin, który zmieniłam ze względu na swoją cenę właśnie na Cilest. Tak jak po wcześniejszych tabletkach nie zauważałam żadnych skutków ubocznych, tak po Cileście była jakaśtragedia. Wstawałam o 8 rano, jadłam śniadanie i o 9 mogłam iśc dalej spać i tak przez cały dzień. Ponad to straszne rozdrażnienie i huśtawki nastrojów - szczególnie w stronę mojego faceta - tragedia. Potrafiłam też płakać z byle powodu. Brałam Cilest przez 3 miesiące, na samym początku miałam też okropne migreny i bóle brzucha, ogólnie mój organizm niespecjalnie zaakceptował ten lek. Obecnie przyjmujęMadinette, młody lek ale z tego co czytałam to zachwalany. Już po 2 tabletce nie chciało mi się w ogóle drzemać tysiąc razy w dzień. Mam dużo energii i nic mnie nie boli, zobaczymy potem wink

7

Odp: Cilest - skutki uboczne depresja?

A tu ciekawa informacja dla wszystkich pań stosujących ten "lek"

http://biznes.onet.pl/johnson-johnson-wycofuje-z-obrotu-tabletki-antykon,18573,5532992,news-detal

8

Odp: Cilest - skutki uboczne depresja?

Hop!
Czy bierze któraś z Was Elin zamiast wycofanego Cilestu? Nie miałam po nich żadnych skutków ubocznych, dobrze go tolerowałam, więc szukam czegoś podobnego, a widzę, że Elin ma identyczny skład.

Posty [ 8 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Forum Kobiet » ANTYKONCEPCJA HORMONALNA ORAZ NATURALNA » Cilest - skutki uboczne depresja?

Zobacz popularne tematy :

Mapa strony - Archiwum | Regulamin | Polityka Prywatności



© www.netkobiety.pl 2007-2018