netkobietyWszystkie działy
Antykoncepcja hormonalna oraz naturalna

zapalenie pochwy a tabletki antykoncepcyjne

3 odpowiedzi3 731 wyświetleńzałożony przez sandziax2, 11.09.2012

Napisz odpowiedź
Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Wypowiedzi na forum to doświadczenia i opinie użytkowniczek, a nie porada medyczna. W sprawach zdrowia skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą.


Forum Kobiet » ANTYKONCEPCJA HORMONALNA ORAZ NATURALNA » zapalenie pochwy a tabletki antykoncepcyjne

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 4 ]

1

Temat: zapalenie pochwy a tabletki antykoncepcyjne

Hej netkobiety. Biore tabletki antykoncepcyjne od niedlugiego czasu tz.dwoch miesiecy i za kazdym razem czyli drugim przed krwawieniem z odstawienia mam podobne objawy di jakiegos zapalenia tyle ze nie wystepuje bol i pieczenie podczas oddawania moczu, ale za to czuje pewien dyskomfort i swedzenie... Nie uzywam rzadnych plynow chemicznych ktore mogly by podraznic tylko dbam o higiene naturalnie i systematycznie:) bielizne nosze tylko bawelniana. Nigdy przed braniem tabletek nie mialam takich problemow . Dlatego wydaje mi sie ze to wina moze tabletek. Co o tym myslicie? Czy ktoras z was miala podobny problem? Co powinnam zrobic?

2

Odp: zapalenie pochwy a tabletki antykoncepcyjne

Najprawdopodobniej jest to wina pigułek. Często wysuszają pochwę co powoduje różnego rodzaju zakażenia. Jak pójdziesz znowu do ginekologa to mu powiedz. Pewnie zmieni.

Ja parę lat temu brałam pigułki i niestety wszystkie działały na mnie tak samo, doprowadzając do ciągłych grzybic, zapaleń itd.

3

Odp: zapalenie pochwy a tabletki antykoncepcyjne

To troche lipa bo te tabletki mi odpowiadaja sa nowe maja mala dawke hormonow i nie mialam po nich jakich takich skutkow ubocznych. No ale jak bedzie trzeba to trudno smile  nie mam zamiaru tez sie z tym meczyc. Wielkie dzieki za odpowiedz smile.

Posty [ 4 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Forum Kobiet » ANTYKONCEPCJA HORMONALNA ORAZ NATURALNA » zapalenie pochwy a tabletki antykoncepcyjne

Twoja odpowiedź

Masz podobne doświadczenia? Zaloguj się albo załóż darmowe konto, żeby odpowiedzieć. Po drugiej stronie jest prawdziwa osoba.

DołączZaloguj się


Mapa strony - Archiwum | O forum | Poradnik | Prawdziwe historie | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności



© www.netkobiety.pl 2007-2026