ciąża a picie alkoholu co sądzicie - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » CIĄŻA I PORÓD » ciąża a picie alkoholu co sądzicie

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 58 ]

Temat: ciąża a picie alkoholu co sądzicie

jestem studentką i ostatnio na zajęciach rozmawialiśmy o tym jaki wpływ może mieć na dziecko picie alkoholu podczas ciąży.
jestem do tej pory pod wrażeniem, że można aż tak bardzo zaszkodzić dzieciątku! i to nawet przesadną ilością nieodpowiednich słodyczy!
co Wy na to Drogie Mamy? jak Wy przeżyłyście swoją ciążę pod tym względem? a co z tradycyjną metodą leczenia grypy herbatą z malinami i tzw. "wkładką" w takim razie..?

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: ciąża a picie alkoholu co sądzicie

Jeśli chodzi o alkohol to niech każdy robi jak chce ja nie piłam bojąc się o zdrowie mojego dziecka ale jeśli inne to robią to ich problem jeśli chcą mieć upośledzone dzieci na własne życzenie to powodzenia w myśleniu yikes

Staś 02.10.2011 . godz 12:15 . 58cm . 3300g big_smile
moja mała iskierka smile

3

Ciąża to nie choroba i należy po prostu znać umiar.Jeśli kobieta w ciąży ma ochote na piwo i wypije szklanke piwa to nie jest nic złego,ja w ciąży miałam wielką ochote na piwo,lekarze również zalecają kieliszek czerwonego wina na poprawe krążenia trzeba tylko znac umiar i wypić jedną lampkę a nie butelke

4

Ja nie piłam w ciąży nawet kiedy ktoś sterczał nade mną i mówił lampka wina nie zaszkodzi ! Ja zawsze odpowiadałam - A dałabyś lampkę wina noworodkowi do butelki? - nie! więc temat się kończył.