Cześć
Jak w temacie. Chcę coś zmienić w swoim życiu ale nie wiem co robię źle.
Mam 23 lat i od kilku lat cierpię na samotność. Jestem tak samotny że nawet usłyszenie „dziękuję” od klienta w pracy to najdłuższa rozmowa z inną osobą w ciągu tygodnia. Ja nie mam ani jednej osoby którą mógłbym nazwać znajomym. Dla mnie tzw wyjście na piwo to abstrakcja.
Oprócz tego studiuję w weekendy. Niestety pomimo moich usilnych prób poznania kogoś jestem traktowany jak powietrze. Zagadywałem, przysłuchiwałem się o czym inni rozmawiają jednak sam nie umiałem dołączyć do dyskusji. Znaczy próbowałem, coś się tam odzywałem ale w najlepszym przypadku rozmowa kończyła się po kilku minutach. Wyciągałem pierwszy rękę do innych już na początku studiowania. Raz, podkreślam raz na pierwszym roku miałem aż dwóch kolegów (rozmawialiśmy nie tylko na uczelni ale i też poza nią) ale tutaj mój życiowy pech się odezwał i owi koledzy zrezygnowali ze studiów przed pierwszymi egzaminami, wyjechali gdzieś i kontakt się urwał. Zebrałem się nawet na odwagę i zaproponowałem kilku osobom wyjście po zajęciach (mieliśmy okienko). Ile osób się zgłosiło? Zero. Nikt. To mnie jeszcze bardziej dobiło. W obecnej sytuacji studia już kończę więc raczej nie znajdę tutaj znajomych. Z tego co pobieżnie patrzyłem to inni też się nie integrują ze sobą. Przychodzą tylko po to by zdać i zapomnieć.
Kółka zainteresowań? Są, byłem nawet na kilku spotkaniach ale zrezygnowałem z dwóch powodów: czas (odbywały się w tygodniu o godzinie 19, a ja chodzę do pracy) oraz fakt że spotkania były online (innym studentom było na rękę bo nie musieli jeździć).