Proszę o pomoc - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 38 ]

Temat: Proszę o pomoc

Cześć

Trochę mi głupio prosić o pomoc w tak błahej sprawie, ale nie mam za bardzo innego wyboru.
A i z góry przepraszam, bo to będzie dłuższa wypowiedź.

Od początku. Mam aż 22 lata, studiuję zaocznie i pracuję w zawodzie, którego się uczę weekendami. Nie piję, nie palę i nie chodzę na imprezy. To tak w skrócie o mnie.
Problem, który mam dotyczy nieśmiałość i związanej z tym samotności. Tak naprawdę nie mam nikogo, jestem sam jak palec. Moi rodzice (z którymi mieszkam) to jedyne osoby, z którymi rozmawiam w miarę regularnie. Nie mam kolegów, koleżanek ani dalszej rodziny. W pracy rozmawiamy bardzo rzadko, a jeśli już to wymienimy kilka zdań na dzień i na tym kończą się „rozmowy”.

Nie zawsze tak było. W podstawówce i gimnazjum miałem bardzo dużo znajomych. Nie lubili mnie wszyscy, wiadomo, ale zdecydowana większość mnie lubiła. Zapraszali mnie na urodziny, ja ich, po lekcjach spotykaliśmy się na podwórku, jeździliśmy na rowerze itd. Ogólnie to miło wspominam tamte czasy. Niestety znajomości się rozpadły jak domek z kart. Każdy poszedł w swoją stronę i relacje się popsuły, a w efekcie końcowy rozleciały.
Szkoła średnia i teraz studia to dramat jeśli chodzi o znajomych. Nie miałem i nie mam. W szkole średniej trafiłem do klasy gdzie nie umiałem się zaaklimatyzować bo wszyscy się już znali z poprzednich szkół, ja byłem takim na doczepkę. Chciałem, żeby jak najszybciej się to skończyło.