Cześć wszystkim,
Nigdy w życiu nie byłam tak zagubiona jak teraz. Zanim go poznałam nie w głowie mi były związki, skończyłam liceum, po którym miałam konkretne plany, czyli studia, podczas nich praca i jak najszybciej za granicę przez różne programy itp. Zawsze dążyłam do swoich celów i je osiągałam dyscypliną, mój 1.5 roczny projekt zaprowadził mnie przed ambasadę USA, ale niestety przez nagły stan zdrowia nie mogłam wyjechać do USA.
Przejdę do konkretów, jesteśmy teraz na różnych etapach w życiu, ja studiuję informatykę, on już ma konkretny cel mierzy w lakiernika samochodowego, pracuje w mercedesie i się uczy konkretów, on jest z zamożniejszego domu niż ja, tam jedzą razem posiłki, mają dobre kontakty, swoje tradycje, ja natomiast jestem z biednej rodziny nie mam nawet w domu rodzinnym toalety i nigdy nie miałam własnego pokoju dopóki nie wyjechałam na studia. On namówił mnie żebym nie zrywała kontaktu z rodziną i nie zerwałam.