Kwestia płacenia na spotkaniach - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » Kwestia płacenia na spotkaniach

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 20 ]

Temat: Kwestia płacenia na spotkaniach

Witam, jestem tu by zasięgnąć rady, więc... Poznałem Ukrainkę przez tindera, (ja lat 26, ona 21) spotkaliśmy się już 2 razy, wszystko świetnie między nami, dobrze czujemy się w swoim towarzystwie i raczej zmierzamy w kierunku dłuższej relacji, rozmawiamy po Angielsku, ona studiuję tu od niedawna. Wczoraj umówiliśmy się w mieście leżącym pomiędzy naszymi miejscami zamieszkania, (mamy do siebie jakieś 70 km, spędziliśmy kilka godzin, przyszedł czas pożegnania, więc odprowadziłem ją na peron, wówczas okazało się, że źle spojrzała na rozkład i ostatniego odjazdu nie było już tego dnia, bo weekend... Byłem zmuszony ją odwieźć, robiąc dodatkowe ~100km, rozumiem, że sytuacja dość zaskakująca, jednak nie padła z jej strony żadna propozycja rzucenia kilku groszy na paliwo, nie zrozumcie mnie źle, nie oczekiwałem tego, zdarza się i nie zamierzam z tego powodu ubolewać, ale zastanawiam się czy powinienem porozmawiać z nią o takich sprawach jak "kto płaci w pierwszych fazach relacji", chciałbym poznać jej zdanie, nie ukrywam, że lubię sytuacje gdy każdy płaci za siebie, wszystko jest wtedy jasne i nie ma żadnych niedomówień. Dziewczyna z pewnością z wyższych sfer, zna Niemiecki (tam miała początkowo studiować) i bardzo dobrze Angielski, ale na skutek wojny wiadomo, że wszystko jest w stanie przepaść, rodzice wyjechali do Kanady, więc myślę co w takiej sytuacji zrobić, poruszyć temat (dosyć otwarcie rozmawialiśmy na każdy i nie ma raczej między n