Witam, znam pewną kobietę od 8 lat. Zaczęło się w liceum. Wspólne wyjazdy, imprezy, zbliżenia, pocałunki itp. Zauroczyłem się okropnie, aż musiałem wyznać jej swoje uczucia. Oczywiście dostałem kosza. Relacje się ochłodziły. Ona wyjechała do innego miasta na studia. Znalazła sobie faceta, z którym była kilka lat w związku. Ja miałem też swoje epizody, lecz nic poważnego. Uczucie wygasło....do czasu. 3 miesiące temu wróciła do mojego miasta po zerwaniu z chłopakiem. Znowu się do siebie zbliżyliśmy. Powtórka z rozrywki, imprezy, przytulania, pocałunki, ale bez żadnej szczerej rozmowy. Ja się tez dużo zmieniłem. Zainwestowałem w siebie, ćwiczę, studiuję, pracuję. Wiem od innych kobiet, że zmiany bardzo na plus i jestem atrakcyjny jako przyszły partner I teraz się zastanawiam, czy znowu szuka sobie kogoś do zabawy, a wie ile wtedy się wycierpiałem przez te "zabawy", czy myśli już bardziej na poważnie o mnie? Wiem też od jej koleżanek że jeszcze trochę przeżywa poprzedni związek, tzn już go nie kocha, ale zastanawia się dlaczego nie wyszło. Nie wiem co robić w tej sytuacji, dać jej czas aż pogodzi się z poprzednim związkiem, czy może znowu iść na całość i powiedzieć jej o moim uczuciu?
pozdrawiam
2 2019-05-29 15:58:06 Ostatnio edytowany przez chomik9911 (2019-05-29 16:00:13)
Kawa na ławę. Ja bym szczerze powiedziała, że ona Ci się bardzo podoba , jesteś nią zauroczony ale nie chcesz przeżyć po raz drugi rozczarowania i jeśli ona nie szuka związku a tylko dobrej zabawy to Ty dziękujesz i dać jej czas na zastanowienie się czy się spotykacie czy nie.
To nie o to chodzi żeby Ci dała gwarancję wielkiej miłości na całe życie, wiadomo że nie. Tylko po prostu określiła tą granicę czy się spotykacie i wtedy inne dziewczyny/faceci nie istnieją, czy tylko była impreza alkohol przytulaski i nic więcej.
Bądź z nią a zostawi cię dla innego, lepszego po ślubie.