rozterka - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 11 ]

Temat: rozterka

Dziewczyny!
Szczerze powiem że założyłam konto na portalu tylko aby ktoś mi doradził w pewnym temacie..
Jestem studentką, mam 22 lata, nigdy nikogo nie miałam, jestem dziewicą
Rok przeszło temu poznałam chłopaka z mojego roku, jest w innej grupie. Od tego czasu działo się dużo, zaprzyjaźniliśmy sie bardzo, później za bardzo nie mieliśmy kontaktu, następnie w czasie juwenaliów znowu się coś podiało między nami, po czym nastąpił długi okres ciszy... zaczęliśmy znowu rozmawiać w czerwcu, mieliśmy z sobą kontakt przez całe wakacje, później w październiku była impreza po której on został u mnie i zaczęliśmy sie całować, niestety do nieczego więcej nie doszło ze względu na to że była moja współlokatorka w pokoju.Oboje doszliśmy do wniosku że nie ma sensu próbować niczego więcej. Później znowu nastąpił długi okres ciszy.
Dwa tygodnie temu zaczęliśmy znowu z sobą rozmawiać. Tak po prostu. Łączą nas wspólni znajomi, wspólne studnia, trudno jest się nie znać... Ja w okresie tych kkilku miesięcy miałam małe problemy ze znajomymi, rodziną, trochę zmieniło się moje myślenie. Wiem, że na pewno nie potrzebuję w tym okresie związku, zależności od kogoś itp. Jednak bliskość drugiej osoby, seks, na tym zależało by mi bardzo.
I nie wiem jak się zachować. Znajomi niektórzy mówią ze wgl nie powinnam z tym chłopakiem rozmawiać, po tym co się działo. Ja nie widzę do tego powodu. Chciałabym żebyśmy byli dobrymy znajomymi jak kiedyś, a małe dodatki pod względem fizycznym nie byłyby nie mnie problemem, tylko zaletą.
Co robić, znajomi mają rację, czy ja?