Podróż minicamperem przez Skandynawię - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » PODRÓŻE MARZEŃ » Podróż minicamperem przez Skandynawię

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 10 ]

1

Temat: Podróż minicamperem przez Skandynawię

Witajcie,

Jestem studentem piszącym właśnie pracę dyplomową na Akademii Leona Koźmińskiego. Praca jest badawcza, ma na celu zidentyfikowanie i potwierdzenie potrzeb współczesnych podróżników, przeanalizowania czy nowe środki podróżowania i kierunki mają rację bytu i czy mogłyby znaleźć zainteresowanie.
Mam w związku z tym do Was prośbę o wypełnienie krótkiej ankiety, w której zbieram informacje o tym co Was interesuje, na co zwracacie uwagę.
Link do ankiety: minicamper.webankieta.pl
Będę zobowiązany za pomoc. Osobiście też jestem ciekaw czy mój pomysł na podróżowanie, który realizuję od lat, jest dla Was interesujący.

pozdrawiam
Paweł

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Podróż minicamperem przez Skandynawię

A napisz coś więcej o tym minikamperku smile

3

Bardzo! Mam za sobą taką wycieczkę: 9000 km w 4 tygodnie, Szwecja, Finlandia, Norwegia smile

"Któregoś dnia zrozumiesz, że szukasz tego, co już posiadasz."
Anthony de Mello

Jesrem przygotowany  - mam box dachowy i rower na haku oraz materac w aucie. Jesli nic nie stanie na przeszkodzie w tym roku jadę.

5

Capricornus napisał/a:

Bardzo! Mam za sobą taką wycieczkę: 9000 km w 4 tygodnie, Szwecja, Finlandia, Norwegia smile

Napiszesz coś więcej? Planuję taką podróż w tym roku smile

"Nie bój się, uwierz w siebie, masz już wszystko, poczuj więc, że przed tobą cała przyszłość, przecież wiesz"