Hej dziewczyny, zakladam forum z powodu moich problemow zoladkowych a mianowicie mam zapalenie zoladka i dwunastnicy oraz refluks i do tego helicobacter jest mi mega ciężko. Nie wiem co jeść, leki oczywiscie musze brac...czy ktoras z was przezywala moze podobne kryzysy zdrowotne? Moze ktos bedzie potrafil mnie wesprzec psychicznie bo na dana chwile psychicznie jest mi bardzo zle. Jestem juz zapisana do lekarzy dietetyka i rodzinnego po diety i leczenie ale moze ktos przechodzil cos podobnego lub to samo i wypowie sie? Zawsze to razniej
dodam, ze przechodze tez kryzys emocjonalny poprzez zakonczenie toksycznego zwiazku z chlopakiem ;/ nie dosc, ze ten zoladek to jeszcze mysli o nim...jestem zmeczona psychicznie strasznie
2 2018-06-27 19:14:26 Ostatnio edytowany przez Cyngli (2018-06-27 19:14:55)
Bakterii nie miałam, ale refluks owszem. Ciągła zgaga mnie wymęczała.
MUSISZ odrzucić wszelką surowiznę i to, co smażone, przynajmniej na jakiś czas. Gotuj sobie warzywa, kompoty, by nie zabrakło Ci witamin. Mięsko też gotuj, ewentualnie delikatnie duś.
na takie dolegliwości jak ta bakteria Helicobacter, jest dobry olejek z oregano- po parę kropli np. do zimnej herbaty i codziennie pić, olejek zwalcza bakterie które są często przyczyną wrzodów i właśnie zgagi itp....a mój tato oprócz tego osobiście przetestował zwykłą smecte po 2 saszetki w razie dolegliwości dobrze robi to działa ochronnie:-)
Bakterii nie miałam, ale refluks owszem. Ciągła zgaga mnie wymęczała.
MUSISZ odrzucić wszelką surowiznę i to, co smażone, przynajmniej na jakiś czas. Gotuj sobie warzywa, kompoty, by nie zabrakło Ci witamin. Mięsko też gotuj, ewentualnie delikatnie duś.
Dzieki za porady a jakies leki mialas? Juz sie wyleczylas czy jak to teraz wyglada u ciebie?
Cyngli napisał/a:Bakterii nie miałam, ale refluks owszem. Ciągła zgaga mnie wymęczała.
Dzieki za porady
a jakies leki mialas? Juz sie wyleczylas czy jak to teraz wyglada u ciebie?