Ubezpieczenie zdrowotne po 26 r. ż. - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » PRAWO , ODSZKODOWANIA , FINANSE , UBEZPIECZENIA » Ubezpieczenie zdrowotne po 26 r. ż.

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 4 ]

1 Ostatnio edytowany przez Lady Loka (2017-12-09 13:25:19)

Temat: Ubezpieczenie zdrowotne po 26 r. ż.

Sprawa wygląda tak:
studiuję dziennie na 2 roku magisterki i w trakcie tych studiów skończę 26 lat. Co (jak się ostatnio dowiedziałam) oznacza, że moi rodzice nie będą mogli mieć mnie już ubezpieczoną pod siebie tak jak do tej pory. Z racji studiów nie jestem w stanie zarejestrować się na bezrobocie, żeby stamtąd mieć ubezpieczenie.

No i pytanie dnia: Czy to jest możliwe, że będąc studentką przez 2 miesiące będę nieubezpieczona? Pracuję na umowę - zlecenie i umowę o dzieło i pracodawcy w obu miejscach powiedzieli, że nie będą mnie ubezpieczać. Mam płacić składki sama? Ktoś kojarzy, jakie to są koszta?

Mój plan do tej pory zakładał obronę w lipcu, wakacje i szukanie pracy od sierpnia, bo pracy wolałabym szukać sama, niż polegać na urzędzie, ale w takim razie chyba będę zmuszona w lipcu od razu ruszyć się zarejestrować na bezrobociu, albo szukać pracy na etat w trakcie studiów i całkowicie pozbawić się w tym roku urlopu.

Pogubiłam się w tym wszystkim strasznie, bo jakoś do głowy by mi nie przyszło, że jeżeli studiuję ciągiem te 5 lat, a zaczęłam później z różnych powodów i nie mam zamiaru być wiecznym studentem, nie powtarzałam roku ani nic, to nagle może się okazać, że skończy mi się ubezpieczenie zdrowotne.

Przed napisaniem odpowiedzi skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą.
Reklama
Zobacz podobne tematy :